QUOTE (נאפי @ 22/06/2007) אני לא מאמינה שלהתרחק זה מה
שיעשה לך טוב... זה רק יפגע בך לדעתי
זה לא שהוא פוגע בך בכוונה
תתני לו את ההזדמנות והאפשרות להתאהב בך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😕 כןן אבל כל עוד אני מתנהגת כמו עכשיו הוא פשוט לא מעריך שום דבר~!!!
את יודעת איך זה בנים . . .
לדעתי את כן צריכה להתרחק..
אחרת את רק תיפגעי..
וחבל !!
הוא לא מעריך אותך..
אז למה להישאר ולסבול בגללו?!
בכל מקרה..החלטה שלך !
ואל תדאגי ממי !
תני חיוך הכל קורה לטובה=]
שני תודה מאמי ,
אני מקווה שזה יעזור להתרחק ממנו
כי אחרת...מבחינתי זה נגמר
אני בטוחה שיסתדר: )
איתו או בלעדיו
שלא תרדפי אחריו - הוא ירדוף אחרייך !
מנסיון .
ואם להתרחק ממנו זה מה שיעשה לך טוב .. אז בהצלחה (=