נמאס לי...
נמאס לי שאנחנו ביחד
וזה לא מרגיש ביחד
נמאס לי שאני לא יכולה להגיד לו מה אני באמת מרגישה אליו
כי אני פוחדת ממה שהוא יחשוב
אני פוחדת להרתיע אותו
הרי הוא לא יכול להחזיר לי את אותה האהבה
נמאס לי שאני יודעת שכשרע לי אני לא יכולה להגיד לו את זה והוא ישר יבוא
אני בכלל לא יכולה לספר לו שום דבר
כי חצי מהדברים בטח לא יעניינו אותו
אז מה הטעם בזה..
נמאס לי שאני כל הזמן צריכה להתאמץ בשביל שהוא יקדיש לי קצת תשומת לב
מה התהפך בשבועיים האלה?!
הרי הוא רצה שנחזור
הוא רצה שננסה
הוא אמר להתאמץ לא אני
אז למה אני לבד פה בשביל שנינו?!
מה הטעם בכל זה..
" . .אמרתי שננסה אבל לא הבטחתי לך שיהיה אחרת . . ."
מ מ ש
הרי הכל מ ש ח ק
משחק שלי
בנסיון להרוויח עוד קצת זמן איתך...עוד כמה רגעים
שיהיה לי עוד קצת כואב להיזכר בזה אחרכך
המשחק שלי על קצת תשומת לב ממך
ונמאס לי להתנחם בעובדה שלפחות אני יפה
כי אם לא אז הוא לא היה כל כך מתאמץ..
כי מישהי פחות מיפה...פשוט לא מספיק טובה בשבילו
מה עושים?
אני יודעת שאני צריכה לברוח
ואז הוא בטח יעריך את מה שהוא איבד
אבל לא אני לא יכולה...
הכי עצובה שיש : (
כריס יפה שלי
למה את פוחדת להגיד מה שאת מרגישה?
אלו הרגשות שלך,זאת את
למה להסתיר? למה לפחד?
לדעתי זה לא נכון
תיהי הכי גלויה שיש מאמי,
דברי איתו,זה יקל עליך את תראי
ולמה הוא לא מקדיש זמן?
זה לא טוב,
לדעתי את חייבת לדבר איתו,
חייבת להיות בינכם בנות מסוימת
את חייבת להגיד מה שאת מרגישה
זה לא נכון להחזיק את כל הכאב בפנים
אם את אוהבת אותו
אין סיבה שלא תלחמי עליו
מאמי,תיהי חזקה
אני בטוחה שהכול יסתדר לטובה
אוהבת אותך
וכאן בשבילך
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) כריס יפה שלי
למה את פוחדת להגיד מה שאת מרגישה?
אלו הרגשות שלך,זאת את
למה להסתיר? למה לפחד?
לדעתי זה לא נכון
תיהי הכי גלויה שיש מאמי,
דברי איתו,זה יקל עליך את תראי
ולמה הוא לא מקדיש זמן?
זה לא טוב,
לדעתי את חייבת לדבר איתו,
חייבת להיות בינכם בנות מסוימת
את חייבת להגיד מה שאת מרגישה
זה לא נכון להחזיק את כל הכאב בפנים
אם את אוהבת אותו
אין סיבה שלא תלחמי עליו
מאמי,תיהי חזקה
אני בטוחה שהכול יסתדר לטובה
אוהבת אותך
וכאן בשבילך
אני פוחדת כי הוא לא יכול להחזיר לי את אותה האהבה...
הוא לא מאוהב בי
אנחנו סך הכל מנסים
בעצם רק אני מנסה
ואני לא רוצה להראות לו שאני אוהבת אותו בשביל שינצל את זה וימשיך עם ההתנהגות הזאת שלו
ואני לא יכולה לדבר איתו על זה
כי אני לא רוצה להציק לו עם זה מה ייצא לי מזה
והוא לא מקדיש לי זמן כי הוא עסוק
יש לו הרבה דברים...
את יודעת עניין של סדרי עדיפויות בהם אני במקום האחרון
אין טעם פשוט לדבר איתו כי שום דבר לא באמת ישתנה
אני צריכה להתרחק ממנו : (
כמה שאני רק יכולה....
תודה מאמי אני אוהבת אותך : (
מאמי,זה לא עושה לך טוב הקשר שלו איתך
ואם את לא בעדיפות ראשונה אז למה את בכלל איתו!?
תסתכלי כמה את סובלת!
לא יכולה לראות אותך ככה..:\
את חייבת לעשות משו,להתרחק אולי הוא יבין שהוא טועה
אני מקווה שהכול יסתדר אצלך
אני רק רוצה שתיהי שמחה
יהיה טוב בעזרת השם
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) מאמי,זה לא עושה לך טוב הקשר שלו איתך
ואם את לא בעדיפות ראשונה אז למה את בכלל איתו!?
תסתכלי כמה את סובלת!
לא יכולה לראות אותך ככה..:\
את חייבת לעשות משו,להתרחק אולי הוא יבין שהוא טועה
אני מקווה שהכול יסתדר אצלך
אני רק רוצה שתיהי שמחה
יהיה טוב בעזרת השם
אוהבת אותך
כןן זה מה שאני הולכת לעשות להתרחק ממנו
אוףף כמה שזה קשה... = \
אבל זאת הדרך היחידה
שיבין מה קורה...
תודה מותתתק באמממת את מ ל א ך פשוט ( :
אוהבת אותך וכאן בשבילך מדהימה שלי!..(=
תעשי את מה שטוב לך!..(=
בדרך הטוב בשבילך
אוהבת אותך
מקווה שזה באמת הדבר הנכון
תודה מאמי באמת עזרת לי
אז תני לו לרדוף אחריך
תרחקי ממנו...אל תדברי איתו
תחמקי ממנו לפעמים
עם הוא רצה להיות איתך שלא יחשוב שאת הולכת לעשות הכל בקשר הזה שלכם
אתם שניים בזה אז שישקיע טיפה יותר
עם זה לא יעזור אז אני חושבת שבכלל אין לך מה לעשות איתו
בל זאת החלטה שלך
לאב יו
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 21/06/2007) מקווה שזה באמת הדבר הנכון
תודה מאמי באמת עזרת לי
מקווה שעזרתי
ואל תתני לאף אחד להוריד לך ת'חיוך
תהי מאושרת,כי זה מגיע לך
אוהבת 3>
נווו דיי בא לי לשיםם בו משו : (
----------
ועוד האוואי הזה גררררררררררררררררררר.......
שיילך שיילך מקווה יהיה לו קילקול קיבה בדרך : (
מאמיי שלי אל תתעצבני ככה..:\
את לא שווה את היחס הזה שהוא נותן לך
וכל הכבוד שאת יוצאת לתל-אביב
תבלי,תהני שם
תעשי חיים!..
ופשוט את חייבת לקחת לעצמך פסק זמן
ולחשוב מה באמת טוב בשבילך
להיות איתו או להתרחק
את חיבת לדעת שהכול חיב לטובתך
ולא לעשות דברים שפוגעים בך
אני בטוחה שתבחרי את הדרך הנכונה
שיהיה לך רק טוב (=
אוהבת 3>
כנסי לאיסיי 487888158
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) מאמיי שלי אל תתעצבני ככה..:\
את לא שווה את היחס הזה שהוא נותן לך
וכל הכבוד שאת יוצאת לתל-אביב
תבלי,תהני שם
תעשי חיים!..
ופשוט את חייבת לקחת לעצמך פסק זמן
ולחשוב מה באמת טוב בשבילך
להיות איתו או להתרחק
את חיבת לדעת שהכול חיב לטובתך
ולא לעשות דברים שפוגעים בך
אני בטוחה שתבחרי את הדרך הנכונה
שיהיה לך רק טוב (=
אוהבת 3>
כנסי לאיסיי 487888158
אני לא ייוצאת , לא בא לי כבר
הרס לי פשווווט
= \
בעעעעעע
מוסיפפה יפתי ( :
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) מאמיי שלי אל תתעצבני ככה..:\
את לא שווה את היחס הזה שהוא נותן לך
וכל הכבוד שאת יוצאת לתל-אביב
תבלי,תהני שם
תעשי חיים!..
ופשוט את חייבת לקחת לעצמך פסק זמן
ולחשוב מה באמת טוב בשבילך
להיות איתו או להתרחק
את חיבת לדעת שהכול חיב לטובתך
ולא לעשות דברים שפוגעים בך
אני בטוחה שתבחרי את הדרך הנכונה
שיהיה לך רק טוב (=
אוהבת 3>
כנסי לאיסיי 487888158
במצב שלך אני הייתי לפני חודש פחות או יותר..
עכשיו זה השתנה כי הבנתי שאני לא יכולה
כל פעם מחדש להיפגע ממנו !
שמתי לזה סוף..
ניתקתי איתו קשרררר..
ועכשיו אנחנו מדברים ..
פעם ב.
וגם שאנחנו מדברים אני לא מראה לו התעניינות..
והוא?! הואאאאא מתחיל להבין את הטעות !!
צתתרחקי ממנו !
אל תתני לעעצמך לסבול בגלל מישהו שלא שווה !
אוהבת 3>
QUOTE (שנששן @ 21/06/2007) QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) מאמיי שלי אל תתעצבני ככה..:\
את לא שווה את היחס הזה שהוא נותן לך
וכל הכבוד שאת יוצאת לתל-אביב
תבלי,תהני שם
תעשי חיים!..
ופשוט את חייבת לקחת לעצמך פסק זמן
ולחשוב מה באמת טוב בשבילך
להיות איתו או להתרחק
את חיבת לדעת שהכול חיב לטובתך
ולא לעשות דברים שפוגעים בך
אני בטוחה שתבחרי את הדרך הנכונה
שיהיה לך רק טוב (=
אוהבת 3>
כנסי לאיסיי 487888158
במצב שלך אני הייתי לפני חודש פחות או יותר..
עכשיו זה השתנה כי הבנתי שאני לא יכולה
כל פעם מחדש להיפגע ממנו !
שמתי לזה סוף..
ניתקתי איתו קשרררר..
ועכשיו אנחנו מדברים ..
פעם ב.
וגם שאנחנו מדברים אני לא מראה לו התעניינות..
והוא?! הואאאאא מתחיל להבין את הטעות !!
צתתרחקי ממנו !
אל תתני לעעצמך לסבול בגלל מישהו שלא שווה !
אוהבת 3>
אני לא רוצה להיפרד ממנו....
כי רק לפני שבועיים חזרנו חח
וגם כי אני רוצה אותו = \
אבל אני בהחלט אשנה גישה..
תודה יפות שלי ( :
אני לא מאמינה שלהתרחק זה מה
שיעשה לך טוב... זה רק יפגע בך לדעתי
זה לא שהוא פוגע בך בכוונה
תתני לו את ההזדמנות והאפשרות להתאהב בך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*