מאמי חברה שלי מסתובבת עם K300 ביד!!! [בהגזמה כן?]
היא רואה נמלים במקום שהיא יושבת היא אוטמטית מתחילה להתגרד
במחשבה שהם עליה-והם לא
אז יש אנשים כאלה :|
אני חושבת שעדיף שתנסי לטפל בזה באיזה דרך
זה יעבור בע"ה אם באמת תנסי לטפל בזה
😯 כן אה..
אבל איזה טיפול!?
פסיכאטרי?!פסיכולוגי?
אל תיסחפי , לא פסיכאטרי ..
לא מבינה בכל זה אז אין לי מושג
אבל צריך לעשות עם זה משהו .
QUOTE (-שחרווניי- @ 22/06/2007) אל תיסחפי , לא פסיכאטרי ..
לא מבינה בכל זה אז אין לי מושג
אבל צריך לעשות עם זה משהו .
כן אה..
:\
כנראה שאני קצת מטורפת בגללם.. 😊