קיצוררר....יש לי פוביה מטורפת מג'וקים
פוביה-פוביה היא הפרעת חרדה, שבה הסובל מרגיש פחד חזק מחפץ או ממצב כלשהוא
אבל הוא כל הזמן יודע שלא קיימת סכנה ממשית.הפחד שעליו הסובל לא מסוגל להשתלט ,מופיע על פעם שהחפץ או המצב מופייעים.
בקיצור יש לי פוביה מטורפת מג'וקים
לא מספיק שהם זוחלים על הרצפה,אבל הם מטפסים על הקירות,
אוףף אני כל-כך שונאתת אותם,שונאת
יש לי פחד מטורף מהם
אני נכנסת ללחץ,רועדת כמו מטורפת
ואני מתחילה לבכות כמו ילדה קטנה בת שנתיים שלקחו לה ת'צעצוע!
לפני שעה זה בדיוק קרה לי,יאו כל העינייים שלי אדומות,
בדרל כלל זה קורה בלילה,אם פתאום יש פה ושם
אבל הפעם זה קרה בבוקר,
ואין מי שיציל אותי מהמצב,
הוא זחל על התקרה,פתאום אני מסתכלת למעלה
ומה אני רואה? ג'וק ענקק!..
התחלתי לרעוד,לפחד אוףף
אני כל-כך שונאת אותם
אני חייבת לעשות משו עם עצמי
והכי מזעזע שאני מתחילה לבכות!!!! כאילו זה ג'וק
אבל אני נכנסת לחרדה מטורפת
יאווו אני פשוט שונאת אותם!..
תחשבו שאני משוגעת או לא.
אני לא יודעת מה עושים!..:|
יאווו אני מזדהה.
יש לי אותו דבר.
לגמרי פוביה מג'וקים..
זה בסדר מאמי , לדעתי את לא צריכה לטפל בזה זה טבעי וזה לא שזה מפריע לך במשו בחיים
אם היית אוהבת אותם זה כבר היה מוזר😛
חעחע
אוהבת 3 >
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 21/06/2007) זה בסדר מאמי , לדעתי את לא צריכה לטפל בזה זה טבעי וזה לא שזה מפריע לך במשו בחיים
אם היית אוהבת אותם זה כבר היה מוזר😛
חעחע
אוהבת 3 >
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוי חס וחלילה לאהוב אותם
אבל זה גו'ק קטן יותר מהזרת שלי
ואוטומטית אני בוכה..:\
אני לא רוצה לבכות
אבל מהחרדה זה פשוט יוצא..:\
נקווה שזה יעבור בעתיד
גםם אני כזאאתת אני ישרר מתחילה לבכוות ולצעוק לאמא שלי!!!
בע שונאת אותםם
אווי מאמי שלי,
כמה שאני מבינה אותך.. 😢
יש לי פוביה ענקית לכל החרקים האלו (כולל גו'קים)
אבל הכי שונאת נחשים..!!!!!!!!!!! כשאני רואה אותם יש לי התקף חרדה כמוך..
אני מתחילה להיבהל...
כל הגוף שלי רועד, יש לי דמעות בעיינים, אני מרגישה כאילו אני נחנקת,
אני מרגישה כאילו הם מסתכלים רק עלי ומתקרבים לתקוף אותי..
אני פשוט נכנסת לפאניקה נוראית..רק אמא יכולה להרגיע אותי.. 😢
ומתוקה שלי, זה טבעי..לכולנו יש משהו שמפחיד אותנו..
אבל הכי חשוב באיזה חלק שהוא בחיים שלנו להתגבר על הפחד הזה..!!
תראי שיהיה יום ואת תראי את הגו'ק הזה ותגידי "פחח מזה פחדתי..".. הכל יהיה בסדר 😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
Nוריה אוהבת אותך!
ליאורה-ואי איך עודדת אותי,כל-כך תודה לך מתוקה!..מכל הלב! תודה
אוהבת אותך 3>
חחח יש לי ילדה כזו בכיתה😁 בדיוק כמוך
תתגברי על זה, אני אכלתי גוק פעם=] הם ידידותיים לסביבה.
(חח התערבות)
את פשוט צריכה להכריח את עצמך לא לפחד ותתקרבי אליו- הרי הם באמת לא עושים כ-ל-ו-ם!
QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) ליאורה- ואי איך עודדת אותי,כל-כך תודה לך מתוקה!..מכל הלב! תודה
אוהבת אותך 3>
חחח אין בעד מה מאמי שלי..!!
אני תמיד פה בשבילך, את יודעת את זה, לא? 😊
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואההה
QUOTE (MiLaNo @ 21/06/2007) חחח יש לי ילדה כזו בכיתה😁 בדיוק כמוך
תתגברי על זה, אני אכלתי גוק פעם=] הם ידידותיים לסביבה.
(חח התערבות)
את פשוט צריכה להכריח את עצמך לא לפחד ותתקרבי אליו- הרי הם באמת לא עושים כ-ל-ו-ם!
זה הקטע של הפוביה
שאין ממה לחשוש
אבל יש חרדה מטורפת בגלל הג'וק מבינה?.:\
אני מנסה לא לפחד,אבל אין מה לעשות פוחדת
QUOTE (Irreplacable @ 21/06/2007) QUOTE (רגייי @ 21/06/2007) ליאורה- ואי איך עודדת אותי,כל-כך תודה לך מתוקה!..מכל הלב! תודה
אוהבת אותך 3>
חחח אין בעד מה מאמי שלי..!!
אני תמיד פה בשבילך, את יודעת את זה, לא? 😊
אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואההה
😁
תודה
כנסי לאייסי שלי 487888158
אוףףף נוו....אני שונאתת אותםם כל-כך!!
למה הם חייבים לתקוף אותי!? למההה?!?!?
בעעעעעעע
ג'וקים?~
בעעעעע כ"כ מזווווווועי !
גם אני בדיוק כמוך..
ואפילו יותר גרוע !
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 21/06/2007) זה בסדר מאמי , לדעתי את לא צריכה לטפל בזה זה טבעי וזה לא שזה מפריע לך במשו בחיים
אם היית אוהבת אותם זה כבר היה מוזר😛
חעחע
אוהבת 3 >
אבל זה כן מפריע לה ,
תראי לאיזה התקפים היא נכנסת |:
זה מה-זה לא נשמע נורמלי .
אני יודעת שאת מצפה שאני אגיד לך שזה בססדר ,
שזה עובר
אבל מאמי זה כולה ג'וק ,
ייצור קטן שלא עושה כלום חוץ מלהגעיל
ותראי מה קורה לך ....
לא יודעת , נשמע לי הזוי לבכות מג'וק .