כן, אני מזכירה לעצמי את המשפט "פתי מאמין לכל דבר.. אפילו לחתול ואפילו לעכבר.." (משפט מהגן.. למי שלא מכיר.)
תנו לי להסביר....זה ממש לא מדויק...
אתמול אמרתי את זה בטלפון(ובשלב מסויםכשחשדתי שהיא באמת האמינה אמרתי לה שזה בצחוק..)
היום התחברתי למסנג'ר והיא אמרה לי שהיא פתחה את הנושא...אני רשמתי:
"אבל אמרנו אתמול שזה בחוק!
בצחוק...*(תיקון)"
תיקנתי מהר....
שלא יהיו טעויות...
QUOTE (lovey_love @ 21/06/2007) כן, אני מזכירה לעצמי את המשפט "פתי מאמין לכל דבר.. אפילו לחתול ואפילו לעכבר.." (משפט מהגן.. למי שלא מכיר.)
אוויש חפיף גם לי זה קורה לי איתו
אבל תודי הוא ילד מקסיםםםםםםםםםםם
פריציייייי חולה עליייך
חחחחחחחחח אפילו אני לא הייתי מאמינה לזה
😁
QUOTE (oshritsa @ 21/06/2007) QUOTE (lovey_love @ 21/06/2007) כן, אני מזכירה לעצמי את המשפט "פתי מאמין לכל דבר.. אפילו לחתול ואפילו לעכבר.." (משפט מהגן.. למי שלא מכיר.)
אוויש חפיף גם לי זה קורה לי איתו
אבל תודי הוא ילד מקסיםםםםםםםםםםם
פריציייייי חולה עליייך
מה שקורה לך איתי זה ברמה של יומיום ובדיבור שוטף לא ברמות כאלה של להאמין שאבא שלי יעשה לי דבר כזה..ובטח שלא אני לא יספר לה את זה בטון שאמרתי את זה(אולי הייתי רציני אבל בכל זאת...)
😊
שירקה_הנסיכה, תלמדי קצת את ברוש למה להאמין ולמה לא... 😂
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 21/06/2007) חחחחחחחחח אפילו אני לא הייתי מאמינה לזה
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועים 😂 😉
יא אללה אנשים איזה שוק איתכם ..
QUOTE (הדריק @ 21/06/2007) יא אללה אנשים איזה שוק איתכם ..
איזה שוק איתנו? 😕
😯
😂
חוווווווווווווחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחוווחחח?
מה זה התגובות האלה?
חחחחחחחחחחחחח