חתך לו את אחת הבייצים.. 😯
😕 😯
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😕
😂
😎
😢
😕
😨
😁
😊 😊 😊 😊 😊
😂
QUOTE (pelad1 @ 21/06/2007) 😕
😂
😎
😢
😕
😨
😁
😊 😊 😊 😊 😊
😂
אלעד?! איזה מין תגובה זו?!.. חח
תסביר למה הוא עשה את זה.. 😁
QUOTE (lovey_love @ 21/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 21/06/2007) 😕
😂
😎
😢
😕
😨
😁
😊 😊 😊 😊 😊
😂
אלעד?! איזה מין תגובה זו?!.. חח
תסביר למה הוא עשה את זה.. 😁
לא כולם צריכים לדעת דברים כל כך אינטימיים...
(בכל זאת זאת ביצה...) 😂 😂 😂
חחחח אלעד.. אל תדאג, אפשר לעשות השתלה מחדש.. באמת!!
יענננו הוא שם ביצה אחת בחתימה
ואמורות להיות לו שתיים מבחינה פיזיולוגית?! 😁
חחחחחחחחח
איזה מתוקה.. אבל לא.. חח
אתמול דיברנו בטלפון והוא סיפר לי שאבא שלו חתך לו ביצה אחת.. כי הוא מדבר יותר מידי בטלפון.. (חשבון גבוה..) ואני האמנתי לו כמו סתומה.. ואז הוא אמר שזה בצחוק..
גאד, אני סתומה😁
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 21/06/2007) יענננו הוא שם ביצה אחת בחתימה
ואמורות להיות לו שתיים מבחינה פיזיולוגית?! 😁
חחחחחחחחח
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
אלעד, אתה מרושע^^
צוחק עלי, ועכשיו עליה😢 😁
QUOTE (lovey_love @ 21/06/2007) איזה מתוקה.. אבל לא.. חח
אתמול דיברנו בטלפון והוא סיפר לי שאבא שלו חתך לו ביצה אחת.. כי הוא מדבר יותר מידי בטלפון.. (חשבון גבוה..) ואני האמנתי לו כמו סתומה.. ואז הוא אמר שזה בצחוק..
ואז עכשיו הוא אמר שזה חוקי לחתוך למישו ביצה 1.. אז האמנתי לו..
גאד, אני סתומה😁
חחחחחחחחחח בר.....😁