QUOTE (רגייי @ 22/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 21/06/2007) זה א ר ו ך
     
      ומורכב מאוד


אווווווף , אני רוצה אותו , שהיה שלי!
לא כל דבר בחייים שאנחנו רוצים
אנחנו מקבלים
בשביל לקבל אותו
תלחמי עליו,אל תוותרי
לא חבל!?
את אוהבת,
למה לחכות?
תעשי ת'צעדים הראושנים
אין מצב שתיהי מצוברחת עד כדי כך.
אז מאמי,חזה למעלה,
ראש קדימה
וחיוך!.
קוללולול

אוהבת אותך נסיכה שלי 😊
הלוואי וזה היה כזה פשוט!