אוווווווווווווווווווווווווווף
סורי הייתי חייבת
יאאאא מאמי מה קרה?
אל תהיי עצובה אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך לכל מה שאת צריכה
שולחת לך חיבוק ענקיייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אחלה פריקה
מה קרה מאמי?
ככה אווווווף , פשוט אווווווווווף
עזבו סתם יותר מדי מורכב
ספרי לנו מה קרה :]
שנוכל לעזור לך ולעודד אותך !
מיכלייייייייייייייייי ספרי לי נשמהההההה!
לא מרשה לך להיות ככהההההההה 😠
מאמי מקווה שהכל בסדר אם את צריכה משהו אני במסנ
רק להיות בים יכול להרגיע אותי!!!!!!!!!
אווף הכל כ"כ מסובך!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 21/06/2007) רק להיות בים יכול להרגיע אותי!!!!!!!!!
אווף הכל כ"כ מסובך!!!
מאמי שלי,
לא משנה מה,
לא משנה מי
לא משנה מתי
אלו תקופות שעוברות
והכול יעבור
ובסוף?!
תמיד טוב (=
אוהבת אותך
אימממממ....
מאמי מה קרה?!
תשתפי אותנו..
אולי נצליח לעודד ולעזור !
זה א ר ו ך
ומורכב מאוד
אווווווף , אני רוצה אותו , שהיה שלי!
QUOTE (--בובית--10 @ 21/06/2007) זה א ר ו ך
ומורכב מאוד
אווווווף , אני רוצה אותו , שהיה שלי!
לא כל דבר בחייים שאנחנו רוצים
אנחנו מקבלים
בשביל לקבל אותו
תלחמי עליו,אל תוותרי
לא חבל!?
את אוהבת,
למה לחכות?
תעשי ת'צעדים הראושנים
אין מצב שתיהי מצוברחת עד כדי כך.
אז מאמי,חזה למעלה,
ראש קדימה
וחיוך!.
קוללולול
אוהבת אותך נסיכה שלי 😊