לא הצלחתי לעשות את זה..
כי חוויתי כל כך הרבה דברים טובים ופחות טובים השנה ..
אבל דבר אחד אני יכולה להגיד עליה ..
היא עברה מהר מדיי ..
עברתי כ"כ הרבה השנה הזאת !
ככה..
התחלתי את השנה ברגל שמאל
וממש לא הייתי אני..
ירדתי בלימודים, הייתה שיחה עם המנהלת
וההורים וחזרתי לעצמי..
בתחום הלימודים-הלך לי ממש סבבה השנה !
לא היו בכלל נכשליםםםם ואני מאושרת שעברתי
את הכיתה הכי קשה...י'א !
באהבה- אהמ אהמ, בתחילת שנה הייתי "אוהבת"
מישהו, שלא ממש החזיר לי אהבה
ואזז פתחתי ת'עיניים והכרתי את הבנאדם המדהים הזה..שהיה
חבר שלי חודשיים,נפרדנו, התאכזבתי, כאבתי,
אבל בסופו של דבר הבנתי.. שהכל אבל הכל לטובה !
חברות- נשארו החברות האמיתיות שהיו איתי מזה 10 שנים !
הן כ"כ מדהימות, אני אוהבת אותןן !
עברתי איתן שנהה מדהימה ביותר !!
ואניי אומרת תודה לקב"ה שנתן לי את הזכות להכיר אותן !!
ואחרון חביב.. הצטרפתי לאתר המהמם הזה !
ומאז?! אני לא יכולה לעזוב !
התמכרתייי, הכרתי פה חברים מדהימים !
שתמיד לצידי, בטוב וברע, תמיד מעודדים !
אני אוהבתתתתתת אותכם !
כל אחד ואחד מכם !!!
ובגדול ?! הייתה ליי שנה מדהימה !!!!
התבגרתי,צחקתי,בכיתי,השתוללתי..
איממממממ היה מדהים באמת !!
ואו עברתי המון .. חלק טובים , חלקם פחות ..
1.היתה לי תעודה ממש טובה בשתי המחציות , וגם התנהגות א' ,עליתי לתיכון(:
2.הבנתי הרבה דברים,אחד מהם הוא שאי אפשר לשנות את העבר,ושכשאני מתעסקת כל הזמן בעתיד-אני הורסת את ההווה.
3.הבנתי מי האנשים שאני באמת צריכה להעריך.הבנתי מי חשוב לי,ולמי אני חשובה.
4.הוספתי למעגל החברים מישהו מדהים בשבילי.
5.הפנמתי שהגעוגעים הם סתם בזבוז זמן,ושהם עושים לי הרבה רע..במיוחד כשאני מתגעגעת לאנשים שלא כ"כ מגיע להם.
6.למדתי על עצמי דברים חדשים
5.סוף סוף,טלויזיה ח ד ש ה לחדר + ממיר 😊 חה
6.למרות שהתרחקתי ממישהי,הבנתי שבחיים היא לא תפסיק להיות חברה שלי,והכי טובה..
7.נהייתי רגישה יותר
8.ניכשלתי איזה מאתיים פעם במתמטיקה , ו..קיבלתי 100 בלשון (:
9.פינו אותי באמבולנס מבצפר חחח
זהו , בכללי,זו היתה שנה חביבה ..
הבנתי כמה דברים על עצמי,ועל עוד כמה אנשים ..
מקווה שיהיה טוב גם בשנה הבאה (: