פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש בשנה אחת בלבד......

בשנה אחת בלבד...

✍️ galush123 📅 20/06/2007 23:17 👁️ 596 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
יאללה זרמו...
כתבו בנקודות את כל הדברים שעשו לכם את השנה הזאתי, לטובה ולרעה



אני אתחיל 😊

1) השגתי מעגל חברתי גדול שאני אוהבת
2) השגתי חברות הכי טובות אמיתיות שאוהבות אותי בזכות מי שאני
3) השגתי ידיד הכי טוב שאני אוהבת כל כך
4) קיבלתי 90+ בתעודה במתמטיקה!!
5) הברזתי פעם ראשונה בחיי
6) נכשלתי פעם ראשונה במקצוע (אמנם זה בערבית, אבל עדיין 😊) בתעודה
7) השגתי ביטחון עצמי גבוה ואני גאה במי שאני ובמה שאני
8) טסתי לארצות הברית, הגשמתי את החלום! וזה הכל בזכות עצמי
9) ניסיתי דברים חדשים
10) הייתי גאה בעצמי
11) נדלקתי,התאכזבתי,התאהבתי,נפגעתי
12) התחלתי בדרך חדשה-בתיכון, בכתה שאני מכירה רק 5 ילדים בערך, ונהייתי חברה של כולם, פיתחתי לעצמי "מעמד" בקרב החברים בכתה (אם אפשר לקרוא לזה ככה..)
13) נהנתי כמעט מכל שניה
14) הכרתי מלא אנשים חדשים

השנה הזאתי?!
הייתה השנה הכי יפה בחיים שלי
אני לא זוכרת את עצמי מאושרת כל כך לתקופה כזו ארוכה
אני פשוט מאושרת
וקצת עצובה שזה נגמר...
אבל מצפה לשנה החדשה ומקווה שתהיה אפילו עוד יותר טובה, אם אפשר כמובן
אז יאללה אהובים שלי?!
זרמו 😛
יא מגבניב..


השנה הזאת:
1.השגתי חברה מדהימה .
2.הכרתי אנשים כל כך מקסימים.
3.עברתי את כל הלימודים האלה בשקט.
4.זכיתי לעוד שנה מדהימה עם אהובי😊
5.נהנתי מהמון בילויים.
6.נהנתי מחברתם של עוד זוג+החבר שלי
7.הספקתי לעשות מלא דברים טובים.
8.הספקתי לעבור גם הרבה רע שקרה במשפחה
9.היה לי טוב לרוווב

שנה נפלאה כל כך
ניסיתי לעשות ולא הצלחתי =\
יאיאיא

השנה החולפת:

1. שנה שעיצבה אותי כבן אדם.
2. שנה שבה התחברתי לעצמי.
3. שנה שבה העמדתי את עצמי טיפה מעל כולם, כי "אם אין אני לי, מי לי?"
4. שנה שבה פתחתי את הלב וראיתי אותה באור הרבה יותר חיובי
והתחברתי אלייה בכל הלב והנשמה ---- תמר, אני מוווווטרף עלייך.
5. שנה שעברה כ"כ ממממהרר! לא מאמין שאני כבר רגל אחת ביא'.
6. שנה שבה פגשתי כמה וכמה פעמים אנשים מדהימים, שאני חולה עליהם
(ויקי, יפית, שירוש, שני, שנהב, מורן, מורנד, איללנה, דניאל,
אור, דניס, גלעד ועעווווד.......... חולה עליככם ועליכככן 😊 )
7. שנה שעברתי לחדר משל עצמי, ולמדתי איך זה להיות עבד לחדר XD
8. שנה של ריבים, מריבות, כעסים, אכזבות- אבל בסוף :" מעז ייצא מתוק".
9. שנה של חוויות מיניות מרעישות ומהנות.
10. הידלקות, אכזבה.
11. שנה שבה נפרדתי, בדרך לא דרך, מהרבה אנשים חשובים
שהשפיעו עליי מאוד.

ועווד.... ח פ ר ת י רררררצח😊


אהה, גלל(?), נששממנההה שלי(?),
אני מווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווטטטרררףףףףף עלייך יא מוסטטפית שלי😊
אחלה אשכול פתחת 😊
רעיון מצוויין.
ווואייי
לפני שנה בדיוק...הכל היה כל כך שונה
לפני שנה בדיוק בדקות האלה הכל השתנה...
חח אל תשאלו למה כי זה חופר
אבל נווורא השתניתי השנה
אם אני מסתכלת על עצמי של שנה שעברה...
אני פשוט בן אדם אחר
נורא התבגרתי , למדתי כל מיני דברים על החיים
שנה טובה סך הכל
1פגשתי חברות נורמליות
2הבנתי שאני צריכה לסמוך על עצמי ורק אז על אחרים
3התחברתי לאחותי
4קניתי לעצמי נעל מחזיק מפתחות חדשה חחח 😂
נגמרה וטוב שכך .
שנה מהממת
1.התחברתי לשתי בנות מדהימות😊
2.בוא נגיד, טיפה התבגרתי חחח אני פחות רבה
3.הבנתי שאני לא אוהבת ילד הומו
4.הכרתי את היצור הכי חמוד בעולם
5.הייתי מאושרת לטווח זמן ארוך ללא הפרעות
6.למדתי להעריך את החברות הטובות באמת שלי
7.הבנתי שלא כולן חברות טובות כמו שחשבתי ואני שמחהה במקום כלשהו
8.התקרבתי לאח שלי ממש😊
9.נפתחתי
10.הייתי חולה אולי מיליון פעם


ללא ספק\ כיתה ט' הייתה השנה הכי הכי טובה שהייתה לי
1. מבחינה חברתית - הכרתי מלא מלא מלא אנשים, והתחברתי להמון מהם :]
2. נקשרתי לחברות חדשות שממש כיף לי איתן 😊
3. התאהבתי במישהו בערך חצי שנה, ושכחתי אותו לא מזמן ברוך ה' (: ..
4. הכרתי את הילד הההחמוד הזזה ...... =]
5. עליתי באנגגגלית בתעודדה חחחח
6. בכיתי מלללא השנה הזאת, אבל בזמן האחרון כל כך כיף לי ואני מאושרת סוף סוף ! (:
7. כל היציאות עם כוללם היה ממש כיייייף !

בקיצור, למרות שהשנה הזאת הייתה לי ממש לא משהו בהתחלה..
הכל הסתדר לי לאט לאט, ועכשיו הכל טוב 😊
ומקווה ששנה הבאה אפילו תהיה יותר טובה לכולנו [[;

חופש נעים 😊
1) התמודדתי עים מוות של בן אדם שהיה כ"כ חשוב ומשמעותי..צלקת לכל החיים..

2) חוויתי עוד שנה עים עליות וירידות עים אהבת חיי !!

3) עשיתי בגרויות פעם ראשונה

4) התנסתי בהרבה דברים חדשים

5) התחברתי לחברות חדשות בצורה שאי אפשר לתאר

6) התנתקתי מאנשים שהשפיעו עליי

7) הורדתי את הגשר סוף סוףףףףףףףףףףףףףףף

8) עבדתייייייי פעם ראשונה

9) הייתי מושעית רק פעמים השנה -הישג לעומת שנים קודמות

10) התבגרתי.


בע"ה שנה הבאה יהיה הרבה יותר טוב
לא מצליח...
וואיי קשה לסכם שנה אחת ברשימה..קרו כל כך הרבה דברים מאז..!!
אבל כמובן שננסה..

1. זכיתי בעוד שנה עם החברה הכי טובה שלי --גלוש מתה עלייך..!!
2. השגתי מעגל של חברות מדהימות..
3. נכשלתי במתמטיקה..😢
4. נדלקתי ושוב התאכזבתי
5. הברזתי פעם ראשונה
6. נשברתי פעמיים רק כדי להבין שאני חזקה
7. איבדתי ידיד טוב
8. באמת הבנתי כמה ההורים שלי חשובים לי וכמה אני לא יכולה בלעדם..
9. ניסיתי דברים חדשים עם מישהו.. 😁
10. הכרתי מלאה אנשים חדשים
11. התאכזבתי מעצמי
12. הפתעתי את עצמי
13. התבגרתי

ועוד הרבה דברים..!!
זו הייתה שנה מדהימה למרות הכל..היא חלפה כל כך מהר.
מקווה ששנה הבאה תהיה יותר מדהימה..!!
שיהיה לכולם חופש נעים..!!
אוהבת אותכם המון..
מואהה
1. אבדתיכל כך הרבה אנשים שחשבתי שהם החברים הכי טובים שלי.
2. גיליתי שאנשים כ"כ קרובים אליי מסוגלים לפגוע בי במקום הכי כואב
3. גיליתי שאין כזה דבר חברים אמיתיים.. כולם איטרסנטיים..
4. התאכזבתי מחבר שלי =/
5. אבל עדיין אני איתו והוא אחד הדברים הנפלאים בחיי..
6. עברתי דברים שלא חשבתי שאי פעם שאני יעשה..
7. ואני כ"כ מצפה כבר לעזוב את התיכון החרא שלי..

קיצר חרא של שנה =/
1.התחלתי לשתות
2.התחלתי לעשן
3.עשיתי בגריות
4.הכרתי אנשים חדשים
5.הבנתי מי באמת חבר אמיתי
6.הבנתי כמה גל חשובה לי
7.התאהבתי באמת פעם ראשונה בחיים שלי,ואני עדיין מאוהב 😊
8.עשיתי שטיות ובלאגנים חחחחח(זריקת כיסאות מחלון בגובה שתי קומות,הרמת מטפים)
9.הבנתי כמה זה טוב טבק נענע,מיץ תפוחים בכד וגחל פגסוס -חלום חחח
10.התחלתי לתקלט
11.קיללתי מורה
12.נפלתי ועליתי
QUOTE (apchi @ 21/06/2007) 9.הבנתי כמה זה טוב טבק נענע,מיץ תפוחים בכד וגחל פגסוס -חלום חחח
אתה רציני מיץ תפוחים בכד, זה טוב ?! חחח
יווואו אני חייב לנסות . . חח רק שלא יקרה לי משו S:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך