יששששששששששש
מאושששששששררררררררררררררררתתת.......
ברי שליייייייייייייייייייייייייי
באאאאאאאהההההה אליייייייייייייייייייייייייייייי
יום ראשווווווווווווווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אנייייייייייייייייייייייייייייי שמממממממממממחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחההההההההה
נהנהנהנהנה 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
סוף סוף תפגשו
ותבואי גם לקרית ים
יאיאיאיאי כיף לכןן אוהבת
אתכן הכי הכי בעולם תהנוו מגיע לכןן
לי יש בגרות בלשון יום ראשון מקווה שילך טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/06/2007) יאיאיאיאי כיף לכןן אוהבת
אתכן הכי הכי בעולם תהנוו מגיע לכןן
לי יש בגרות בלשון יום ראשון מקווה שילך טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי אוהבת אותך!
ובהצלחה מהממת שלי
יאאאאא מתוקותתתת
תהנו הכי הכי הכי!!!
אוהבת את שתיכן מלאאאאא
חחחחחחחחח יאאאא איזה כייייייייייף לכככככןןן!!!!!
תהההנווו אוהבות אתכןן!
😛 😛 😛 😛 😛 😂
תהנו שתיכןןןן תעשו חייםם חיחיחיחיחחיחיחחי .😁
מואה, אוהבתתת אתכןןןןןןןןןןןן 😊 😎
תודה יפוווווווווות שלי מדהימות מתה עליך אוהבת חולה אין הכל!
חחח חמודה
כייף לך (:
תהנוו הכי הרבה מאמי
אוהבת אותכן
מהההההההההההההההה??
באמת1?!!?
יאוו אני שמחה בשבילך!!!!!!!!!!!!!1
קולולולולולולולול
חיכיתם לזה פול זמן!...
תגידי לה שתקפוץ אליי אחרייך טוב?..כי היא הבטיחה לי 😛
רגייייינה תודה יפתי כן היא אמרה לי תזכירי לי שוב איפה את גגרה 😕
אוהבת אותתתך
QUOTE (_קרנוש_ @ 20/06/2007) חחח חמודה
כייף לך (:
תהנוו הכי הרבה מאמי
אוהבת אותכן
תודה יפה שלי אוהבת אותך!
QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) רגייייינה תודה יפתי כן היא אמרה לי תזכירי לי שוב איפה את גגרה 😕
אוהבת אותתתך
אני גרה בראשון..:\ שעתיים וחצי ממך .. 😊
אז אולי תבואו ביחד? ? ? 😁
דברי איתי בובי,אני אשמח לראות אותכן