QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) רגייייינה תודה יפתי כן היא אמרה לי תזכירי לי שוב איפה את גגרה 😕
אוהבת אותתתך
אני גרה בראשון..:\ שעתיים וחצי ממך .. 😊
אז אולי תבואו ביחד? ? ? 😁
דברי איתי בובי,אני אשמח לראות אותכן
נראה יש מצב מאמי שלי אוהבת 3>





