פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש פריקה שכזו...:'(...

פריקה שכזו...:'(

✍️ oshri_Ok 📅 20/06/2007 17:52 👁️ 290 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2


עבר עליי אחד הימים היותר טובים בחיי.
עזבו את העובדה שכל היום הזעתי, הלכתי, וטיפת מים לא שתיתי, אבל אחד ה-ימים.

הכל התהפך על יצרו, ומיום נפלא, הפך היום ליום של דמעות, כאב, ושנאה.
שנאה כלפייה, אבל בעיקר שנאה כלפי עצמי.
שנאה על זה שאני לא מספיק חזק בשביל לעמוד על שלי,
בשביל להראות לה שהיא לא מזיזה לי את האצבע השמאלית ברגל הימנית.
אבל אני לא יכול, אני לא מסוגל.
זו אחותי, בשר מבשרי.
אני לא מבין איזה אינטרס יש לה שיגרום לה ככה לפגוע בי.
"כפוי טובה", "מגעיל", "מניאק"- המילים האלו מהדהדות לי בראש וממאנות לצאת.
אף פעם לא הייתה לי מערכת יחסים טובה איתה,
רק אחת כזו שכשהיא רבה עם אחי הגדול ממני, היא מוצאת נחמה אצלי.
ובשבועיים האחרונים זה השתנה, באמת שהתפתחה בי תקווה שזה השתנה.
אבל הנה, אני שוב בוכה בגללה.
אולי אני רגיש מידיי, אולי אני רכרוכי, אבל יש גבול עד כמה שאני מוכן לספוג.
גם הספוג הטוב ביותר בסופו של דבר ישחרר מים.
וככה אני, משחרר דמעות.


"מכסים עננים, השמיים בוכים
כי זה ליבי נ ש ב ר. "

:'(
אושריקו שלי!!?
זאת אחותך!
למה אתם ככה כל הזמן בריבים!?
תדבר איתה,תגיד לה כמה אתה נפגע
אין מצב שהיא פוגעת באושרי שלי!..בן אדם כזה מדהים
למה היא ככה מדברת אליך!? למה?!

תדבר איתה מאמי,
אולי ההורים ידברו איתה

חייבים לשנות משו,אתם אחים!..

אני מקווה רק לטוב בשבילך

אוהבתת 3>

תמידד כאן בשבילך!!
מאמי שלי אל תיהיה עצוב לא אוהבת שאתה ככה..

אתה גם לא יכול להיות ככה זאת אחותך היא לא יכולה לעשות
לך את זה !

תדבר איתה ואתה תדבר איתה לא אף אחד אחר..

תגיד לה מה אתה בדיוק מרגיש

אני לא בטוחה שיש לה כוונות לריב איתך ולפגוע בך
היא בשר מבשרך..

מאמי תאזור טיפה אומץ שטוף פנים ולך תדבר איתה מאמישלי..

אוהבת מלא אל תיהייה עצוב ~
QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) אושריקו שלי!!?
זאת אחותך!
למה אתם ככה כל הזמן בריבים!?
תדבר איתה,תגיד לה כמה אתה נפגע
אין מצב שהיא פוגעת באושרי שלי!..בן אדם כזה מדהים
למה היא ככה מדברת אליך!? למה?!

תדבר איתה מאמי,
אולי ההורים ידברו איתה

חייבים לשנות משו,אתם אחים!..

אני מקווה רק לטוב בשבילך

אוהבתת 3>

תמידד כאן בשבילך!!

הלוואי שזה היה כ"כ קל.
אחותי היא לא אחת כזו שמסתדרים איתה.
לא רק איתי היא רבה, אלא עם כל המשפחה.
כל פעם מישהו אחר, אבל לרוב אני.
כן, כן, השעיר לעזעזאל שלה.
סעמק ערס 😊

אני לא חושב שיש כ"כ הרבה מה לעשות.
אני צריך פשוט לפתח מנגנון חסימה כלפייה
וכלפי השינויים במצבי הרוח שלה כי בחיים שלי לא פגעו בי ככה.
והיא עוד משפחה.. אז מה יהיה? 😊

תודה על התגובה מאמי.
עודדת אותי.
ועוד יותר מעודדת עכשיו, באייסי.
אוהב אותך נשמה .
תודה על הכל.
QUOTE (oshri_Ok @ 20/06/2007) QUOTE (רגייי @ 20/06/2007) אושריקו  שלי!!?
זאת  אחותך!
למה אתם ככה כל הזמן  בריבים!?
תדבר איתה,תגיד לה  כמה אתה נפגע
אין  מצב  שהיא פוגעת  באושרי  שלי!..בן אדם  כזה מדהים 
למה היא ככה מדברת אליך!? למה?!

תדבר  איתה מאמי,
אולי  ההורים  ידברו  איתה

חייבים לשנות  משו,אתם  אחים!..

אני מקווה רק לטוב  בשבילך

אוהבתת 3>

תמידד כאן  בשבילך!!

הלוואי שזה היה כ"כ קל.
אחותי היא לא אחת כזו שמסתדרים איתה.
לא רק איתי היא רבה, אלא עם כל המשפחה.
כל פעם מישהו אחר, אבל לרוב אני.
כן, כן, השעיר לעזעזאל שלה.
סעמק ערס 😊

אני לא חושב שיש כ"כ הרבה מה לעשות.
אני צריך פשוט לפתח מנגנון חסימה כלפייה
וכלפי השינויים במצבי הרוח שלה כי בחיים שלי לא פגעו בי ככה.
והיא עוד משפחה.. אז מה יהיה? 😊

תודה על התגובה מאמי.
עודדת אותי.
ועוד יותר מעודדת עכשיו, באייסי.
אוהב אותך נשמה .
תודה על הכל.
מאמי ,תמיד פה בשבילך
כנראה שאתה צריך לשים לב אלייה פחות
לא לשיים לב לכל העלבונות שלה

תנסה לחסום את זה,בדרך כלשהיא
אני בטוחה שהכול יסתדר
לפחות אצלך

אני יודעת שאתה מדהים..(=

אוהבת אותך מאמי
וכאן בשבילך (=
מאמי אבל זה לא מישהו שאפשר תמיד להתעלם
בכל זאת היא אחותך היא גרה איתך באותו קורת גג...

תנסה אולי לעשות איתה שיחה אולי זה יעזור..
ואם לא פשוט תגיד לה שעדיף שתיהיו רחוקים אחד מהשני...
ככה לא תיפגע..
אושי מסכימה עם התגובות מעליי
ושולחת לך חיבוק ענקי
תהיה חזק מאמי ותדבר איתה
על מה שמפריע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 20/06/2007) מאמי אבל זה לא מישהו שאפשר תמיד להתעלם
בכל זאת היא אחותך היא גרה איתך באותו קורת גג...

תנסה אולי לעשות איתה שיחה אולי זה יעזור..
ואם לא פשוט תגיד לה שעדיף שתיהיו רחוקים אחד מהשני...
ככה לא תיפגע..
מסכימה מאמי

אוהבת המון !
אח אושי שלי..
מזמן לא שמעתי ממך , ועכשיו אני מבינה כמה אתה חסר לי .

משפחה לא בוחרים מתוק שלי,
לצערנו או לשמחתנו..
לטוב או לרע ..
הם תמיד יהיו הם, לחיים ולמוות .

לדעתי אתה למדת לחיות עם זה ..
ונכון שז לא מצב אידיאלי, אבל זה המצב הקיים.
ואתה מתמודד איתו בדרך הנכונה ביותר..
לפעמים בוחר להתעלם.. לפעמים עונה לה ואפילו תוקף אותה..
אבל הכי חשוב?
זה שלמדת שלא הכל סובב סביבה ..
אם פעם הכל היה נופל רק כשהיא הייתה מסתכלת ,
היום אתה חזק מספיק כדי לשמור על מגדל האושר שלך שלא ייפול ..

כי אתה יודע למה?
אתה חזק יפה שלי .. חזק ואמיץ..
ואני גאה בך..
על כל המכות שאתה מקבל,
וקם.
על כל הנפילות שאתה כואב,
ושב לחייך .

אני רוצה שתמיד שהיא תנסה להפיל אותך,
תזכור..
שגם אם זה לא קל ..
וגם אם לפעמים קשה לדמיין,
אני בדיוק שם.. מאחורייך..
שומרת שלא תיפול .


אוהבת אותך ערבי שלי (:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 20/06/2007) אח אושי שלי..
מזמן לא שמעתי ממך , ועכשיו אני מבינה כמה אתה חסר לי .

משפחה לא בוחרים מתוק שלי,
לצערנו או לשמחתנו..
לטוב או לרע ..
הם תמיד יהיו הם, לחיים ולמוות .

לדעתי אתה למדת לחיות עם זה ..
ונכון שז לא מצב אידיאלי, אבל זה המצב הקיים.
ואתה מתמודד איתו בדרך הנכונה ביותר..
לפעמים בוחר להתעלם.. לפעמים עונה לה ואפילו תוקף אותה..
אבל הכי חשוב?
זה שלמדת שלא הכל סובב סביבה ..
אם פעם הכל היה נופל רק כשהיא הייתה מסתכלת ,
היום אתה חזק מספיק כדי לשמור על מגדל האושר שלך שלא ייפול ..

כי אתה יודע למה?
אתה חזק יפה שלי .. חזק ואמיץ..
ואני גאה בך..
על כל המכות שאתה מקבל,
וקם.
על כל הנפילות שאתה כואב,
ושב לחייך .

אני רוצה שתמיד שהיא תנסה להפיל אותך,
תזכור..
שגם אם זה לא קל ..
וגם אם לפעמים קשה לדמיין,
אני בדיוק שם.. מאחורייך..
שומרת שלא תיפול .


אוהבת אותך ערבי שלי (:

ואי, דניאל.
בחיי שריגשת לי ת'אמאמאמאמאמא 😢
אני בוכה פה מאושר.
את מדהיממממממה 😎
אני חולה עלייך ולא יכול לתאר במילים עד כמה שאני מ ת ג ע ג ע .

תודה לך על הכל.
פשוט תודה. 😁
אין לך על מה להודות לי .

התודה הכי גדולה שאני יכולה לקבל זה החיוך שלך,
ששווה הכל ..
את יודעת, אותי, בניגוד אלייך, חינכו להתנהג בנימוס.
כמו לשמור קשר עם אנשים חשובים לי,
וכמו להגיד תודה.
חחחח

חולה עלייך.
ויש חיוך, ועוד וווואאחחדד חיוך.
רשמתי לך בפרטי משו תראה
=]
אושריייי גבר אני מזה מצטער בשבילך שאתה בכזה כסאח עם אחותך...

אני יודע בדיוק איך אתה מרגיש. גם אני ואחותי לא במערכת יחסים טובה כל כך. בתחילת השנה דווקא היה סבבה, היינו מדברים לפחות פעם בשבוע (היא בצבא)... היום אנחנו בקושי מדברים, וכשהיא בבית אנחנו רבים ומקללים אחת את השני. ממש אבל. אנחנו רבים על הדבר הכי קטן. מאז שהיא כבר לא מ"כית (מפקדת כיתה בהנדסה קרבית, אחרי שנתיים הוצבה מחדש כפקידה באיזו חטיבה ואין לה על מי לפקד), היא חושבת שהיא יכולה להפוך אותי לאחד החיילים שלה, ואני לא מסתדר עם זה. אני צועק עליה ומקלל אותה והיא בחזרה. פעם אחת כמעט הגענו למכות. קיצר אושרי, אני יודע איך אתה מרגיש- אתה מצפה שבגלל שהיא אחותך הגדולה, אתה חושב שכל פעם שתצטרך אותה היא תהיה שם ותעזור לך בכל מה שצריך, וכשאתה רב איתה ככה, אתה מרגיש שקורה בדיוק ההפך, ולא רק שאתה נפגע ממנה, אתה גם מתאכזב. אני מקווה בשבילך שכל העניין הזה יעבור אחי 😊 אם תרצה לדבר איתי אתה יודע איפה ואיך להשיג אותי. יהיה טוב 😊
אני עם רג'י..
ואושרי- אני יודעת שזה לא שייך עכשיו- אבל אתה כותב מהמם..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך