סורק גבר, מצטער שאתה צריך לחוות את זה גם.
אחד הדברים היותר כואבים שיש..:\
חבל שזה ככה.
אבל מה, יהיה מצויין, אני בטוח 😊
בררי, איזו מתוקה😊
תודה על המחמאה.
אוף אושריי קשה לי לראות אותך עצוב ככה.
בן אדם שתמיד שם בשביל לעודד אותי ובשביל לשמוע על הצרות שלי.
מאמי זאת משפחה, ומשפחה לא בוחרים.
אין מה לעשו אתה חייב ללמוד להסתדר איתה כי להיפגע כל פעם לא יעזור בכלום.
אני בטוחה שהיא אוהבת אותך, זאת אחותך היא חייבת,
ואני בטוחה שהיא לארבה איתך מתוך שנאה או מתוך רצון לפגוע.
תשמע אוילת יש לה גם בעיות, מחשבות שמטרידות, אולי עובר עליה משהו..
או שאולי היא פשוט בן אדם כזה שאין מה לעשות וצריך ללמוד להסתדר איתו איך שהוא,
עם החסרונות ועם היתרונות, כיאני בטוחה שיש בה גם יתרונות ואני בטוחה שאתה אוהב אותה בגלל זה גם.
אין טעם להתעצבן ולבכות על זה כי להיפגע, ליפול ולהתייאש לא ייתן כלום.
זה נכון מה שאמרת, אתה צריך לפתח מנגנון הגנה בשביל להפסיק להיפגע ולהפוך להיות אדיש להאשמות שלה, כי אתה הרי יודע, שהן הכי לא נכונות בעולם,
ושאתה הבן אדם האחרון בעולם שאפשר להגיד עליו את מה שהיא אמרה עליך.
אני יודעת שזה כואב בכלל לחשוב שהיא אחותך, משפחה, ושזה מה שהיא חושבת עליך אבל אני כל כך אבל כל כך בטוחה שזה לא באמת מה שהיא חושבת, היא סתם לא שולטת במילים שלה ולדעתי עוברת עליה תקופה לא קלה והיא פשוט מוציאה את העצבים על אנשים שהיא יודעת שהיא יכולה להשפיע עליהם לכאן או לכאן..
אתה בן אדם מדהים, עוזר, מתחשב, יפה, גם מבפנים וגם מבחוץ ואתה בדיוק ה ה פ ך ממה שהיא אמרה.
תהיה חזק ויגיעו תקופות שמחות ויותר ואני מבטיחה לך שהכל יסתדר.
אוהבת מאעוד מאוד מאוד ושולחת לך חיבוק ענקי ענקייי חחח 😁
ליה & נופר.
אין לכן מושג בכלל מה ההודעות שלכן עשו לי בלב.
אתן באמת ריגשת אותי וגרמתן לי לבכות דמעות, אבל דמעות של אושר- מה
שלא חוויתי ממזמן😊
תודה ענקית לכן, אתן שתי מדהימות ואין לי מילים לתאר עד כמה.
אני יודע שיהיה מצויין נופרי, הרי- מה אמרתי לך במסנג'ר?😊
אני עוטה עליי שריון, ובקרוב מאוד הולך לדבר איתה.
בהזדמנות הראשונה שתהיה לי.
אני לא מסוגל לחיות עם אחות כזו ועם הידיעה
שהיא כ"כ קרובה, אבל כ"כ רחוקה.
זה פשוט עצוב.
ומה שעוד יותר עצוב, שזה לא רק איתי. ככה זה עם כל המשפחה.
בקיצור- תודה. המוני תודות.
לככן, ולכללללללללללללל מי שהגיב.
עשיתם לי את היום 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 20/06/2007) את יודעת, אותי, בניגוד אלייך, חינכו להתנהג בנימוס.
כמו לשמור קשר עם אנשים חשובים לי,
וכמו להגיד תודה.
חחחח
חולה עלייך.
ויש חיוך, ועוד וווואאחחדד חיוך.
חחח עאלק נימוס,
נימוס של ערבים אולי..
חחח בלי לפגוע בערבים .. 😛