פתאום ביומיים האחרונים יש פה כמעט לכולם בחתימה ביצה כזו מזה אומר חח יענו זה בכוונה כולם שמו??
חחחחחחחחחח כי שיר אם אני
לא טועה פתחה פה איזה אשכול
על ביצים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן גם אני אימצתי פעם
פווייפויי זה ישן
אבל זה הדבר הכי חמוד בעולם.. חחח
ואי רק באתי לפתוח אשכול
לשאול מה פשר הביצים פה
😁
זה ביצים שבוקעות אחרי קצת זמן שהם בחתימה.. סתם מגניב כזה..
חחחחחחחחחחחחחחחח בר רציני!?!??
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן נגיד הדובי הזה בחתימה שלי זאת ביצה שבקעה...
QUOTE (נאפי @ 20/06/2007) חחחחחחחחחח כי שיר אם אני
לא טועה פתחה פה איזה אשכול
על ביצים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחח אני פתחתי את האשכוול הזה!
ומאז כולם נדבקו בזזה חחח
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=68698
יאאאאאא איזה מגניבבבבבבב
נופרייי עומדד לצאת לך ילדדד חחחחחחחח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח איזהה חמודדדדדדדדדדדדדדד
גם אני רוצה אחד איפה אפשר לשים?? 😛
אלין תלחצי על אחד הביצים ואז תגיעי לאתר יש שם הסבר: )
QUOTE (סוופרמאמי @ 20/06/2007) כן נגיד הדובי הזה בחתימה שלי זאת ביצה שבקעה...
והדובי מסמל משהו..? או שזה סתם.. 😕
כל הביצים האלה התחילו ממני בכלל.. האמממ האממממ 😛
חח..