אבל הן לא בוקעות גם אחרי חודש! חחח
לא נכון.. הראשונה בקעה לי אחרי כמה ימים
שמעי לוקח זמן מההה... חחח..
QUOTE (15PrInCeSs @ 20/06/2007) פתאום ביומיים האחרונים יש פה כמעט לכולם בחתימה ביצה כזו מזה אומר חח יענו זה בכוונה כולם שמו??
אלה הביצים של כל הבנים בפורום.... 😕
אנשים
תפסיקו לבייץ
תשכרו חדר !!
😎
QUOTE (pelad1 @ 30/06/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 20/06/2007) פתאום ביומיים האחרונים יש פה כמעט לכולם בחתימה ביצה כזו מזה אומר חח יענו זה בכוונה כולם שמו??
אלה הביצים של כל הבנים בפורום.... 😕
יש לך ביצים בכלל? ;]