גם לי כמעט בקעה הביצה ששיחקנו כדורגל איזה פיצוץ חטפתי שם חחח
גם שלי בקעה איזה דובי שקסי נכון?
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 20/06/2007) חחחחחחחחחח ממש פורום ביצי הפתעה נהיינו ..
חחח ויש לי ביצה שאיןןן לאףף אחחד ...
נה נה בבנננה (:
חחח מזזה איך זה שפתאום לכולם יש ביצת זההב?
ואני חשבתי שאני מייוחדת 😉
חחחחחחחחחחחחחחחח מזל טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כככככככן אוופ גם אני חשבתי שאני מיוחחדת ..
חחח לא נוורא ..
ותווודה לכווולם 3>
תוםם.. מקווה ששלך לא בקעה ...
ושלא יצא ממנה דובי 😊
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 20/06/2007) חחחחחחחחחח ממש פורום ביצי הפתעה נהיינו ..
חחח ויש לי ביצה שאיןןן לאףף אחחד ...
נה נה בבנננה (:
😨 הביצה של החבר?
😂
ללללללא אלעדד..
חחח הביצה הזהב .. בחתימה שליי ..
אבל לא ראיתי ויש לכוללם .. חחח
אפשר הסבר למה שהולך פה \\=
אהה, אוקי אוקי הבנתי
ראיתי אשכול אחר
גם אני רוצה 😛
תעזרו לי , זה לא הולך לי \=