הביצה שלי בקעעה ...
יש לי דובווווווווווווון (:
עכשיו נשארו רק שתי ביציים (:
מזל-טוב (((:
את מדברת על מה שיש לך בחתימה ?
ואי,חשבתי סתם ביצים
וזה אשכרה משו אמיתי,
מזל טוב דניאליי 😛
חחחחחחח מזל טוב , עד 120 😁
קולולולוןלולולולולולולולולולולולולולו, 😂
😛 😛 😁 😁
מזל טוב על הדובי חיחיחיחחיחחי 😛
חחחחחחחחח גם שלי בקעעה אייכ איזה מכוערת היא נראיית מזה היצוור הזה?!
בוואנה חחח נכנסנו לזה חזק אאה?
חחחחחחחחחח ממש פורום ביצי הפתעה נהיינו ..
חחח ויש לי ביצה שאיןןן לאףף אחחד ...
נה נה בבנננה (: