יאאאאאאא
איזה חמודדד
הומון בהצלחה
רואים שהוא אוהב אותךך
תלמיד טוב....ואחלה גבר...
לא יודע למה הוא נסע אבל תיהיה בטוחה שהוא יחזור ובגדול
ושומדבר לא קרה..הוא יחזור וזה ימשיך מאיפה שזה הפסיק...
QUOTE (--בובית--10 @ 19/06/2007) QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) אניייייייייייייי עם דמעות בעינייים..
אז אני מתארת אותתך ..
אייזזה מקססססססים,
את תראי שהשבוע יטווס לך ..
תמיד יש געגועים..
אבל זה הכי כיף כשהוא חוזר אחרי שבוע שהתגעגעתם ..
את עוד תראי 😉
אוההבבת אותך יפהה שלליי
איתה (((:
את תיראי שהיה רק טוב!!!
געגוע הוא חלק מאהבה!!
ושוב חח את באמת מוזמנת 😁
😊
איזההההההההההההההההההה מקסים!!!
הודיה באמת מקסים ! חחחח התאהבתי.
הוא גם חתיך?!!?
אוהבתת
ובוקר אור😊
גל:
לא הבנתי ת'תגובה שלך
----
טוניטה:
ת' בובי 😊
----
אלעד:
ת' מותק 😊
----
שנשן:
ת' מאמי שלי 😊
גמני אוהבת'ך
----
מאיה:
ת' יפה שלי 😊
כן, הוא מושלםםם!
בידיוק הטעם שלי
חתיךךךךךךך והשאר? 😉
פשוט גבר גבר בכול מובן המילה 😁
מסופקת 😊
גמני אוהבת'ךך
הוא ממש מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט בונבון !!!!!!!!!!!
ממש התרגשתי ..
את בטח כבר מתגעגעת אבל את תראי שזה יעבור לך מהההרר ..
אוהבתתתתת אותך בובי! ויהיה טובבבב :]]
ת' יפתי 😊
גמני אוהבת'ךךךךך
אפילו להתגעגע הוא לא נותן לי 😊
כפרה על המושלם הזה שלייי!!
הוא נסע היום ב-14:00 ומאז?!
דיברנו 6 פעמים בפ"ל
וגם התכתבנו קצת ב-SMS 😊
אייזה מתווווווק הוא נשממע!
בהצלחה לכם בהמשך!
איזה מתוק הוא יא אללללה 😁 😁
שמחה בשבילך אהובתתי
QUOTE (morand @ 19/06/2007) אוווווייי איזה חמוווווווודדדד
שיהיה מלאמלא בהצלחחחה, מגיעעע לךךךך
בדיוק !!
הכי שמחה בשבילך !!
מגיע לך !!