בעקבות הנסיעה שלו לשבוע, מחר הוא נוסע
כתב לי היום בבוקר ת'מכתב הזה ולפני שעה בערך בא עלי הביתה והביא לי ת'מכתב
אויי התחלתי לבכות כשקראתי ת'מכתב 😊
איזה חמודדדדדדדדדדד!!!!
אניייייייייי כ"כ אוהבתתתתתתתת אותוווווווווווווו!!!
הנה המכתב:
"ילדונת שלי
אני יודע שרע לך עכשיו בעקבות הנסיעה שלי מחר לשבוע
אבל מבטיח לך שלא משנה איפה ומתי
אני תמיד אחשוב עלייך 24 שעות ביממה
אני אוהב אותך מדהימה שלי
בכיף הייתי מבטל את הנסיעה הזאת למענך
אבל אני חייב לנסוע
מבטיח לך שהשבוע הזה יעבור מהר
אף פעם בחיים שלי לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב אותך
יש שיר שכבר הרבה זמן רציתי להקדיש לך
חיפשתי רק את הרגע המתאים
והרגע הזה בהחלט הגיע
דרך המילים של השיר תביני עד כמה אני אוהב אותך
מוכן להביא לך את החיים שלי
את הדבר הכי יקר שיש לי
הנה השיר ילדה יפה שלי
שנינו באותה הדרך
אין באמצע אין בערך
שנינו יחד זה
סיפור של אהבה
את חיי אני אתן לך
אהיה מה שחסר לך
כי אותי תמיד את מדליקה
באש וגם במים הגבול הוא השמיים
אני ואת לנצח זו אהבה
באש וגם במים הגבול הוא השמיים
למענך אתן גם את הנשמה
טוב ורע הכל עברנו
לא ויתרנו רק אהבנו
הענקנו זה לזו מכל הלב
לא יכול יום בלעדיך
כל הזמן חושב עליך
כי אותך אני כל כך אוהב
באש וגם במים הגבול הוא השמיים
אני ואת לנצח זו אהבה
באש וגם במים הגבול הוא השמיים
למענך אתן גם את הנשמה
אני אוהב אותך ילדונת שלי
יא טיבה לובלו (אז איזה תלמיד יש לך?)"
----
אויייי 😍
הודיהההה??
אמרתי לך שהוא אוהב אותך?!
מה את דואגת!?!?
האהבה שלכם זה ,אהבה!..!
והוא ממש חמוד,
אני שמחה בשבילך כל-כך!..(=
שיהיה לכם ביחד רק טוב!..
ואל תשכחי להתגעגע אליו ..😛 😛
אוהבת אותך יפתייי
אייייזה קוווווווווווווווקיי
תהני ממנוו
איזה מקסים!
שמחה בשבילךךך!
אוווווייי איזה חמוווווווודדדד
שיהיה מלאמלא בהצלחחחה, מגיעעע לךךךך
הוא מקסים😊
את לא צריכה לפחד שהוא נוסע!!!
יאאא 😮 הודיהה
איזה מתוקי מצאת לך..!!! תהניי ממנו מתוקה שלי
מקווה שיהיו לכם ימים, חודשים ואפילו שנים של אושר ואהבה..!! שרק יהיה לכם טוב ביחד..!!! 😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
אניייייייייייייי עם דמעות בעינייים..
אז אני מתארת אותתך ..
אייזזה מקססססססים,
את תראי שהשבוע יטווס לך ..
תמיד יש געגועים..
אבל זה הכי כיף כשהוא חוזר אחרי שבוע שהתגעגעתם ..
את עוד תראי 😉
אוההבבת אותך יפהה שלליי
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) אניייייייייייייי עם דמעות בעינייים..
אז אני מתארת אותתך ..
אייזזה מקססססססים,
את תראי שהשבוע יטווס לך ..
תמיד יש געגועים..
אבל זה הכי כיף כשהוא חוזר אחרי שבוע שהתגעגעתם ..
את עוד תראי 😉
אוההבבת אותך יפהה שלליי
איתה (((:
את תיראי שהיה רק טוב!!!
געגוע הוא חלק מאהבה!!
ושוב חח את באמת מוזמנת 😁
יאאאאאא איזה מקסיםםםם
רואים כמה הוא אוהב אותך
וכמה את חשובה לו מאמי
אני שמחה שיש לך מישהו כזה
מגיע לך😊 אוהבת אותך
והשבוע הזה יעבור מהר את תיראי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא אאיזה חמודהה :]
רואים שהוא אוהב אותך !!
בייבי השבוע יעבור לך מההרר מאוד,
בלי שתשימי לב הוא כבר יחזור !
לאאב יו
יא הודיה 😮 😮 😮 😮 😮 😮
איזה אהבה 😁 😁 😁 😁 😁
יא איזה מאמי אני מזה שמחה בשבילך בהצלחיפתיייייייייייייייייייייייי
ת' יפותתת שלייייייייי 😊
אוהבת'כןןןן
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא