- היא להיות קרוב אליו, ולדעת שהוא לעולם לא יהיה שלך"
אאאיזה משפט חזזק וכואב. לא?
נכון!!!!
אבל הוא לא מדבר אלייך אני מקווה חח
אוהבת אותךךךך
משפט כל כך כואב, אבל גם כל כך נכון..!!
כך בדיוק הרגשתי שנה שעברה..😢 תודה לאל שהרגש הזה עבר..!
אוהבת המון..
מואהה
😕 מה פשר ההודעה הזו נופרי?
כן .... מתאים לאיזה מישהו שאני מכירה בול ...
אוי,כמה הוא נכון
ועכשיו זה בדיוק מה שאני עוברת!!!!..
:[
כמה שהואאא נכוןןן
אפילו המשפט המילים שבו צועקות
😢 עצובב שאף אחד לא ירגיש ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי כל כך נכון
אני מזה מזדהה עם המשפט הזה
טוב בערך
באמת כואב😢
אני חווה את זה על בשרי בזמן האחרון...
כן הוא כול כך נכון אבל מצד שני עצובב 😢
גם אני עוברת משהו כזה 😊 😢
אבל נופר מה פשר המשפט הזה באמצע החיים?
יש לך חבר מקסים לא?
(:
QUOTE (בעילום-שם @ 19/06/2007) אבל נופר מה פשר המשפט הזה באמצע החיים?
יש לך חבר מקסים לא?
(:
חחחחחחחחחחחחח דאריה כן החבר שלי הכי מדהים שיש זה לא קשור אליו ...
את וחופיתי יכולות להירגע 😊
סתם, חשבתי על זה,
זה משפט כל כל נכון וכואב ...