QUOTE (Irreplacable @ 19/06/2007) משפט כל כך כואב, אבל גם כל כך נכון..!!
כך בדיוק הרגשתי שנה שעברה..😢 תודה לאל שהרגש הזה עבר..!
אוהבת המון..
מואהה
כן אההה איזה מזל...!!!
הקלה לשני הצדדים.
QUOTE (apchi @ 19/06/2007) QUOTE (Irreplacable @ 19/06/2007) משפט כל כך כואב, אבל גם כל כך נכון..!!
כך בדיוק הרגשתי שנה שעברה..😢 תודה לאל שהרגש הזה עבר..!
אוהבת המון..
מואהה
כן אההה איזה מזל...!!!
הקלה לשני הצדדים.
מה זה אמור להגיד בדיוק..?! 😕
QUOTE (MiLaNo @ 19/06/2007) באמת כואב😢
אני חווה את זה על בשרי בזמן האחרון...
אופירוש למה את מזדהה עם המשפט??
יש לך חבר מדהים שאת אוהבת לא ? =/
ואכן משפט כל כך עצוב וכל כך נכון..
מזדהה גם לצערי 😢
QUOTE (Irreplacable @ 19/06/2007) QUOTE (apchi @ 19/06/2007) QUOTE (Irreplacable @ 19/06/2007) משפט כל כך כואב, אבל גם כל כך נכון..!!
כך בדיוק הרגשתי שנה שעברה..😢 תודה לאל שהרגש הזה עבר..!
אוהבת המון..
מואהה
כן אההה איזה מזל...!!!
הקלה לשני הצדדים.
מה זה אמור להגיד בדיוק..?! 😕
מה יש לא להבין
הקלה לשני הצדדים....
QUOTE (hofit189 @ 19/06/2007) פווו לרגע נבהלתי..
חופיתי
חחחחחחח אוהבת אותך
ואת חייבת לי משחק בזופלולה .... 😁