בכלל לא .
יותר קל לפרוק עם בן אדם שלא מכירים
לפעמים יותר נוח לדבר על דברים מסויימים עם אנשים שפחות מכירים ..
^^ נכון
כי הם באישהו מקום נטרלים
זה גם לא יעבור מהר
ולא יודעת, הרבה יורת נוח
תאממממת...
אני הייתי מחליפפפה את רוווב האנשים שאני מכירה בכמה אנשים שיש פההה...!
זה גם יותר קל לספר למישו שלא ממש מכיר אותך ואת לא צריכה לחשוב מה הוא יחשוב...
אז זה לא הזוי , זה נחמד אפילו ( :
גם אני לפעמים מוצאת את עצמי מספרת לאנשים שאני לא מכירה (מהאתר ) על הצרות שלי...
תלוי על מי את סומכת.. אם את סומכת על האנשים האלו אין סיבה שלא
תמיד יותר קל לשתף אנשים שאתה לא מכיר במה שעובר עליך,
כי הם לעולם לא יכולים לשפוט אותך באמת..
הם לא יודעים מה עשית קודם ואיך אתה מתנהג במציאות.
סבבה , באמת יותר קל לאנשים לא מוכרים
שלא ישפטו והכל ...
אבל גם לספר בפני פורום שללם
ות'כלס ? לכו תדעו מי קורא פה .
מוזר לי כל העניין