לא נראה לכם מווזר כל מה שהולך פה ?
וואלה חשבתי על זה היום
ואני אשכרה מספרת לאיזה 100 בנות
שאני לא מכירה את הבעיות הפרטיות שלי ...
זה קצת הזוי , לא ? :\
ממש לא הזוי
את משתחרת אנחנו עוזרות לך כייף לך!!
למה להרגיש הזוי
אין כל סיבה מאמי
תמיד פה בשבילך!!
לא יודעת .
יש פה פוול בנות שבקושי אני יודעת ת'שם שלהן או איפה הן גרות
והן קוראות על דברים שבקושי חברות שלי יודעות ....
תמיד אפשר להכיר
ולפעמיים יותר קל לספר דברים למשהו' שאת לא מכירה
מזה שאת נמצאת איתו כל היום!
אבל את עושה את מרצונך לספר פה לא כופים וזה מה שטוב פה 😛
אל תרגישי מוזר בנוגע לזה!
חחחחח ברור שיותר קל
יש פווול אנשים שאני לא מכירה
שיודעים עליי כ"כ הרבה ...
יותר נכון הרבה יותר ממה שהם צריכים .
אבל זה מוזר כזה .
למה הזוי? לפעמים החברים
הכי קרובים אלייך לא שם בשבילך
ולא תמיד אתה מרגיש נוח
ואמון לספר להם דברים שאתה מספר פה
אז טוב להוציא ואסור לשמור בבטן
ולסבול לבד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שחושבים על זה , זה נכון
אני באה ופורקת הכול
אבל פה לא ופטים אותנו
נותנים להשתחרר
^^
כן תאמת שכשחושבים על זה..
אז זה נשמע הזוי טיפה..
אבל..
לפעמים זה הרבה יותר קל לספר דברים לאנשים
שלא מכירים..מאשר לחברים קרובים..
עם כולןןןןןן.....!
לפעמים שנאניי מספרת לחברות שלי
על הבעיות, הן פשוט אומרות לי רק
יהיה בסדר,רדי ממנו כבר
וממש לא מתייחסות אלי כמו שהייתי רוצה !
ופה,נותנים לך תמיכה,חום ואהבה !
ויותר קל לשפוך הכל בפני אנשים
שיודעיםם ורוצים לעזור !
מסכימה עם כל הבנות המקסימות שמעלי.. 😊
לפעמים יש לנו בעיות, סודות, ודברים אחרים שאנחנו מרגשים בנוח לספר לאנשים
שאנחנו לא ממש מכירים, כי איך שהוא זה יותר קל לנו..
וכמו ששני אמרה, לפעמים החברות הכי קרובות שלנו מתייחסות לדברים
הפרטים שאנחנו מספרים להן ביחס שאנחנו לא ממש אוהבים\רוצים לשמוע באותו רגע..
אבל באתר הזה יש אנשים כאלו מדהימים שלא שופטים אותך..אלא מקשיבים לך,
עוזרים לך,
תומכים בך,
מאמינים בך,
ושרוצים רק לעזור לעודד אותך ולשמח אותך..!!
יש פה כל כך הרבה חום ואהבה שפשוט אי אפשר שלא לבוא לפה
ולספר לכולם מה יושב על ליבך..
אוהבת אותך המון..
מואהה
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/06/2007) ^^
כן תאמת שכשחושבים על זה..
אז זה נשמע הזוי טיפה..
אבל..
לפעמים זה הרבה יותר קל לספר דברים לאנשים
שלא מכירים..מאשר לחברים קרובים..
כה ...
מסכימה ..
לפעמים אני מוצאת את עצמי סתם מכירה מישהו.. איפושהו ..
ויושבת והוא מתחיל שיחה ..
והשיחה זורמת לנושאים שלא האמנת שתדברי עליהם..
ואחרי זה שאת חושבת על זה , את כזה עושה פרצוף ואומרת "וואי איזה הזוי "
אבל בדוגרי?
יותר כיף ..
גם יותר נוח לספר להם..
וגם חוות דעת יותר אובייקטיבית, במידה שצריך ..
ולפעמים, הם עוזרים לך יותר מאשר כל אחד סביבך ..
(:
מסכימה עם הבנות
לפעמים זה נראה מוזר..
אבל תאמיני לי? אני מעדיפה לדבר עם הבנות פה מאשר חברות רגילות
יותר כיף לפרוק כאן
QUOTE (שנששן @ 19/06/2007) עם כולןןןןןן.....!
לפעמים שנאניי מספרת לחברות שלי
על הבעיות, הן פשוט אומרות לי רק
יהיה בסדר,רדי ממנו כבר
וממש לא מתייחסות אלי כמו שהייתי רוצה !
ופה,נותנים לך תמיכה,חום ואהבה !
ויותר קל לשפוך הכל בפני אנשים
שיודעיםם ורוצים לעזור !
בדייייוווווווק !
באמת מוזר
אבל יותר קל לספר למי שלא מכירים משהו
מלמי שמכירים...טוב לפעמים לא תמיד