ההיסטוווווריה הפכה להיסטוורריה ...
אני לא מעככלת ..
מקווה שהלך לכם בן פרוצצה ..
ושאתם מחיייכים כמעט כמוננננני
אוההבת אתככככככם 3>
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עכשיו..בן פרוצהה 😂
ואני סיימתי היסטוריה כבר בחורףףףף 😛
אבל מקווה שלכל מי שעשה היום הלך טוב :]]
חחח גם אאני (:
אוהבת אותך מאמייייי
גמניי אוהבתווווווותךךךךך מתוקהה שלייייי :]]
חחחחחחחח בן פרוצה ?!
אאאך מדהימה אחת, שמחה שהלך לך טוב :]
מתה לסיים עם זה גם..
הוו מה זה היסטוריה? תזכירו לי בבקשה....
אה ו....כה...מה זה אזרחות?
חחחחחחחח דניאלללה שלי אוהבת אותךךךךךךך שמחה שהלך לך טוב😊
דניאלוווווווווששש מה נטרק איתך ככה מדברים?!?!
חיחיח סתם בובהה..
שמחה שהלך לךךך היה תופס אחלה לגמרייי!
חיחיחיחחיח
גם לייי
חיוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ענק
אוהבתךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
חחחח דנדוש איזה חמוודה...
שמחה שהלך לך טוב אווהבת אותך
שמחה בשבילך מאמי ואוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל כך כיף להיות מאחורי זה
ועוד עם חיוך😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
חחח שמחה בשבילך..
לא יהיו לכם יותר יציאות של הוא מת הוא מת הוא מת?!
חחחח
QUOTE (Mami_4_Ever @ 19/06/2007) חחח שמחה בשבילך..
לא יהיו לכם יותר יציאות של הוא מת הוא מת הוא מת?!
חחחח
חחחחחחח כנראה שללא ...
(:
מורצייייייי הרגגת אותייי מצחחוק .. חחחחח "מזל שיש אוזניים"..
חחח אוההבת אותך יפפה שלייי
אלעדד,
חחח אתה תופס עליי גובה ?
גם אני סיימתי עם שתי המקצועות האלוו .. 😉
ליאווורי , צודדקת ..
אוהבת אותך מדהימה שלייי
מוררני מלאככית קטנה שלייי
אני אוהבת אותתתך
תאוומה ?
התגעגעתיייייייייי
חופפפייתיליייי אוהההבת המוווווןן .. תודדדדה 3>
חנוווווש אחח אני פשוט מתה עליייךך..
מיוחחדת שלייייי
שיהיה לך יום מקססססססססססססים 3>
ח ואיי כי לך!...
אני שמחה בשבילך\
לי תקעו בכיתה י'א
את אזרחות איכככככ
וי'ב אני עושה היסטוריה
לא נורא מאמיי ..
גם בי"ב.. זה עובבר 😊
אוההבת אותךך..