QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) QUOTE (Mami_4_Ever @ 19/06/2007) חחח שמחה בשבילך..
לא יהיו לכם יותר יציאות של הוא מת הוא מת הוא מת?!
חחחח
אלעדד,
חחח אתה תופס עליי גובה ?
גם אני סיימתי עם שתי המקצועות האלוו .. 😉
חחחחחחחחחח "תופס גובה" 😂 😂 😂 😂
איזה מונח עתיק זה...ילדותי כזה... 😕
מה זה? "תופס גובה" - מעתה אמרתי "תופס תחת" / "תופס עכוז" / "תופס ישבן"
טוב נסחפתי 😁 מה אני משחק אותה אבשלום קור?!





