נכון יש מבחן אהבה.?..
ונכון שהרוב זה לא נכון
וסתם,
אבל זה נראה כל-כך אמיתי,החישוב הנורמולוגי
אני לא יודעת אם זה בטוח,אני לא הכי יודעת אם משו יקרה אבל דבר אחד אני ראיתי :
בדקתי במחשבון האהבה הנומורולוגי
וזה מה שיצא:
"מידת ההתאמה לפי השם הפרטי- 97%
מידת ההתאמה מספר שנים אחרי החתונה- 97%
זיווג מהשמיים"
יאווווו...
ואם זה אמיתי?
ואם זה נכון?
נותן לי קצת תקווה
ואני יותר מיידי מאושרת 😛 😁 😛 😁
חחחחחחחחחחח רגי שליייי
555
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח בלי עין הרע.!..
טפו טפו טפו..
הלוואי.!..=]
גמניי אוהבת אותך נשמתיייי
חחחחח אוהבת'ךךךךך!!!!!
שמחה שזה נותן לך תקווה והלוואי? שתיהיו בייחדדדד!!!
בלי עין הרע, מגיע לך להיות מאושרת
את מדהימההההה נישמתייייי!!
הודיה ,תודה מתוקתי!..
גם את מדהימה ,!..יפה שלי!..
אוהבת אותך
ותודה לך על הכול!!
מואהה..3>
אין על מה יפה שלייי
לעומתך?
אני לא מדהימה
יש לי ת'שיגעונות שלי
מי שמכיר אותי במציאות יודע את זה
גמני אוהבת'ך בובית שלייי
מווווואה
מאמי שלי?!
לכל אחד יש אופי מדהים משלו
ואל תחשבי שאין לי שגעונות משלי,יש לי מספיק שגעונות..😛
אוהבת אותך ותודה שוב על כל התמיכה
אין על מה וגמני אוהבת'ך בובית שלי
חחחחחחחח בהצלחה שיהיה אוהבת אותך
לא רוצה לאכזב, אבל זה סתם שטויות.
אל תסתמכי על שטויות כאלו,
פשוט תהיי את!
אני בטוח שהזיווג מהשמיים שלך יבוא, לא בהכרח בהתחשב בשם
שלו ובסכום הנומרולוגי של השם שלו& שלך.
תחייכי, כבר תהיי יותר ויותר יפה 😉
כפרה עלייך.
חופיתיייייי...-גמני אוהבת אותךךךךךךךךךךךך =]
אושריקוו-זה ברור שטויות ,אבל זה נותן תקווה מסוימת כשאתה רואה זיווג משמיים ובמיוחד עם הבן-אדם שאני אוהבת
אבל ,האהבה תבוא,
לא משנה מתי
יש לה את הזמן שלה!
כפרה עליי?!
כפרה עלייך!
מואה..3>
חחחחח חמודה
אם זה מה שעושה לך טוב אז שיהיה 😊
בהצלחה יפתי..דברי איתי
אוהבבבתת
גמני אוהבת אותךךךךך =]
ואנחנו כבר מדברות עעכשיווווו 😛 😁 🙄
שימי קישור (:
אני אבדוק זוגות ואגיד לך אם זה נכווון .
QUOTE (ילדונות_17 @ 17/06/2007) חחחחח אוהבת'ךךךךך!!!!!
שמחה שזה נותן לך תקווה והלוואי? שתיהיו בייחדדדד!!!
בלי עין הרע, מגיע לך להיות מאושרת
את מדהימההההה נישמתייייי!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*