QUOTE (-שחרווניי- @ 17/06/2007) שימי קישור (:
אני אבדוק זוגות ואגיד לך אם זה נכווון .
אבל לפי חוקי הפורום אסור לפרסם אתרים..לא?. 😉
ובדקתי זוגות מאמי,היו כאלה שנכון והיו כאלה שלא..
אני בתקווה ששלי נכון
חחחח..ככה האהבה מטמטמת אותיי...:\
נאפייייי אוהבת אותךךך גם
תודה בובי (=
שמעייייי מאמי שליי
את אחת הילדות החמוודות שאני מכיירה ...
איזה חיוך העלת לי על הפניים ..
את ממש מאוהבת יפה שלי ..
כל כך כיף לראות שטוב לך .. כי מגייייע לך (:
שיהיה לך רק טוב בחיים.. ושאושר ושמחה ימלאו אותך בכל רגע ורגעע ...
נשייייייקות 3>
דניאלי!?!..מתוקה שלי,מקווה שאת עוד זוכרת אותי... 😛
התגעגעתיי אלייך
וכן,אני מאוהבת
רק שאני לא אוהבת את זה כל-כך,
אבל נקווה לטוב
תודה לך מתוקה שלי,
אוהבת אותך 3>
QUOTE (ילדונות_17 @ 17/06/2007) חחחחח אוהבת'ךךךךך!!!!!
שמחה שזה נותן לך תקווה והלוואי? שתיהיו בייחדדדד!!!
בלי עין הרע, מגיע לך להיות מאושרת
את מדהימההההה נישמתייייי!!
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןמוןןןן
דגיי נסיכה יפה שלי?!
אני כ"כ שמחה שזה עושה לךך טובב !
את מדהימהה ומגיע לך הכי טוב בעולם !
בלי עין הרע שתמיד תהיי מאושרת
ועם החיוך המקסים שלך על הפנים !
אני אוהבתת אותך מלא !
בהצלחה יפייופית!
QUOTE (טוניטה @ 18/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 17/06/2007) חחחחח אוהבת'ךךךךך!!!!!
שמחה שזה נותן לך תקווה והלוואי? שתיהיו בייחדדדד!!!
בלי עין הרע, מגיע לך להיות מאושרת
את מדהימההההה נישמתייייי!!
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןמוןןןן
אוהבת אותך טוניטההה =] =]
מואהה ..3>3>
QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) דגיי נסיכה יפה שלי?!
אני כ"כ שמחה שזה עושה לךך טובב !
את מדהימהה ומגיע לך הכי טוב בעולם !
בלי עין הרע שתמיד תהיי מאושרת
ועם החיוך המקסים שלך על הפנים !
אני אוהבתת אותך מלא !
בהצלחה יפייופית!
שנשששן שלי?
אוהבת אותך!
תודה מכל הלב! על כל התמיכה שלך
מואהה ..3> 3>
QUOTE (רגייי @ 18/06/2007) QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) דגיי נסיכה יפה שלי?!
אני כ"כ שמחה שזה עושה לךך טובב !
את מדהימהה ומגיע לך הכי טוב בעולם !
בלי עין הרע שתמיד תהיי מאושרת
ועם החיוך המקסים שלך על הפנים !
אני אוהבתת אותך מלא !
בהצלחה יפייופית!
שנשששן שלי?
אוהבת אותך!
תודה מכל הלב! על כל התמיכה שלך
מואהה ..3> 3>
את יודעת שתמיד אני פה בשבילך!
ויעשה הכל שיההיה לך טוב !!
אוהבתת אותךך ממאמי שילי 😊
מאמייייי חח זה סתם שטויות הדברים האלה אבל אם את יודעת
את זה וזה נותן לך תקווה אז למה לא!!
אוהבת אותך המון שתמיד תהיי מאושרת!
כן.זה נותן לי אושר,
כי לא יודעת מה,יש איזו הרגשה טובה בלב
אוהבת אותך נופי שלי