הוא יושן במיטה שלי 😊
גמור מהעבודה
אסף אותי היום מוקדם מהעבודה ונסענו עלייי!
איך שהתיישב על המיטה הזוגית שלי, ישר נירדם חחח 😁
כפרה על הספר החתיךךךךךךךךךךךךךךך שלי!!!!!
כ"כ אוהבתתת אותוווווו
עד עכשיו, חצי שעה כזה.. רק ישבתי ליידו על המיטה שלי והסתכלתי עליו
יושן כזה עם חיוך מתוקקקק!!
אויייייייייי
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת אותווווווווווווווווו 😍
חחחח 555 מאושרת בשבילך מאמי
המון בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא שמחה בשבילך
אבלל ישלי רק שאלה לאא אמרת שאת מתנזרת מבנים או משו כזה?
שאת מתכוונת לחכות עד שההוא ירצה אותך או משו כזה? חחח
אלעד:
ת' נישמתי 😁
----
זוהר:
חחחח להתנזר?
לא כתבתי
אבל השאר, בקשר לבנים..
הרוב היה בגללו
ת' בייבי שלי 😁
הוא אותו ספר שעליו התכוונתי ברוב האשכולות שפתחתי בזמן האחרון באתר
יא מאמי אני שמחה בשבילך!!
מואההההה 😊
חמודדד...
מאמי שממחה בשבילך הכיי בעולם
וזה כל-כך כייף להסתכל על בן-אדם אהוב כבזמן שהוא ישןןן ...😛 😛
בהצלחה בובי
אוהבת אותך
אההההההה אוקעיייי
(בגלל זה אמרתי משו כזה.. כי לא ידעתי איך להגדיר מה שאמרת חחח)
שמחה בשבילךך שיהיה רק טוב 😊
גמאני רוצה מישוווו אבללל בעזרת השם.. חחח
ת' מושלמותתתתתתת שליייייייייייייי 😁
אוהבת'כן
מוווווואה
ייאא הודיה שלי,
מתוקה שלי, אני כל כך שמחה בשבילך..!!!
זה כל כך כיף להסתכל על בן אדם שאנחנו אוהבים כשהוא ישן.. 😁
מקווה שיהיה לכם אך ור-ק טוב יחד..בהצלחה..!!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
ת' בובית שלי 😁
אמן ובלי עין הרע 5555 😊
גמני אוהבת'ך המון
מוווואה
אוחחחחחחחחחח כזהההההההההה חתיךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
אונססססססססססססססססססס!!
בשיער פרוע ורק בבוקסר, רק עכשיו התעורר 😍
הורדתי לו ת'בגדים, נעליים וגרביים איך שנירדם חחח
כשהורדתי ממנו.. הוא התעורר כזה, חייך חיוך מפה לאוזןןן ונשכב על המיטה שלי
כיסיתי אותו אחרי זה 😁
טוב עכשיו אני עפה עליו 😊
עוד חצי שעה צריך לנסוע להורים שלו
צריך להכין לו משהו לאכול, לא? 😊
בעוד חצי שעה בערך חוזרת 😁