חחחחחחחחחחח כפרעליך..
אוהבת אותך תהני שמרי על עצמך ושתמיד תיהיי מאושרת :]
😂 😂 😂 😂 😁 😁 😁
כאןן 😁
הוא אוכל במטבח 😊
אנחנו כרגע לבד בדירה
חיממתי לו שניצלים במיקרוגל חחח
אבל קיבל גם נשיקה צרפתית עסיסית לפני זה 😁
טוב, אני עוד מעט חוזרת 😊
---
חופית:
ת' יפתי 😁
גמני אוהבת'ך
מה זה יושן?! אין כזה דבר בעברית.. ישן יש!
אני בטוחה שנהנת להסתכל עליו..
אוי אהבה מה היא עושה.. (:
דיייייייי את פשוט מקסיייימה ..
איזו הודעה מאוהבת..
אני כל כך שמחה לראות שאת מאושרת..
מגיע לך את זה הכי בעוווווולם..
אוהבת אותך חיים שליי..
תהננני 3>
גל:
גג הוספתי עוד אות בטעות
ת' מותק וצודקת
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) דיייייייי את פשוט מקסיייימה ..
איזו הודעה מאוהבת..
אני כל כך שמחה לראות שאת מאושרת..
מגיע לך את זה הכי בעוווווולם..
אוהבת אותך חיים שליי..
תהננני 3>
ת' אהובתי
גמני אוהבת'ך יפה שלי
איזה חמודהההההה הודיה !!#$$%
בהצלחהההההה מותק שליייי,
מאחלת לך רק טוב !!
^^
אין על מה בובה!
באמת שמגיע לך כבררררר
אני מה-זה בבלבלה ....
לא אמרת שאת רוצה את הבעל בית !?
שחר:
חחח הבעל בית?
חחח לא הבנתי אותך בייבי
----
שניר:
ת' מאמי
מההה.??
מה הולך פפהה??
דברי איתי בייבי......
חח חמודה
כל כך כיף לראות אותך מאושרת עם מישהו אחרי כל האשכולות שפתחת 😊
בהצלחה לכם מאמי