קיבלתי במתכונת בלשון בין 75 ל80 מחר נדע סופית בול כמה.ובתמורה לזאת אני עושה עגיל לבמלעלה של האוזן בצד שמאל!!😊😊
איזה כיףףףףףףףףףףףףף
אז אם לא יהיו פיקשושים
מחר אחר הצהוריים אני הולך לעשותתתתת
אם מישו עשה שם שיגיד אם זה כואב אחרי כמה זמן אפשר להלחיף ואיך מומלץ לטפל בו עד שהשבועיים-שלושה עוברים😊
תודה מראשש
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
שמחה בשבילך מאמי תתחדש מעכשיו חחח
אין לי אבל לחברה שלי כן
כאב לה אבל אח"כ מתרגלים
רק צריך לשפור עם חיטוי טוב טוב טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך (:
כל הכבוד על הציון.
ואממ כשאתה עושה את העגיל תראה שלפני כן מחטאים את המקום ואת המחט
כי אני מכירה מישהי שהושפזה בגלל שלא חיטאו.
אאו'צ' נשמע כואאב 😕
אבבל בהצלחה מאמי מקווה שלא יכאב לך ולא יהיה לך בעיות עם זה 😛
ותתחדדדדש 😁 😁
אאאאאה וכל הכבוד על המתכונת 😛
אני עושה מחחר :I
אני רוצה תמונה של התוצאה😊
חחח כל הכבוד תווווווווווווומי...
חברה שלי עשתה כאב טיפה אבל זהו.. 😊
בהצלחה
יפה שלך....
האוץ' אבל נראה לי כואב
טוב לא ילחיץ חחח
בהצלחה
תראה אחר כך את התוצאה 😊
תום,
אני כל כך גאה בציון שלך בלשון מאמי..! באמת כל הכבוד לך..!! 😊
ולגבי העגיל באוזן, אתה יודע מה דעתי..חח אבל בהצלחה..!!
מקווה שהכל יהיה טוב..😊 כל עוד אתה שמח.. 😊
תראה את התוצאה אחר כך..
אוהבת המון..
גם אני רוצה לעשות |=
זה מקום מאוד מסוכןן :S
אתה הולך לעושה באקדח או במחט?
זה מקום מסוכן מאוד.
יש שמה , בחלק הזה של האוזן, ריכוז גבוה מאוד של עצבים
ויש מקרים, נדירים אומנם- אבל קרו, שאנשים השתתקו בכל הגוף בגלל זה.
אתה צריך ללכת למקום שמכבד את עצמו ולדאוג
שמי שעושה לך מבין בזה באמת ולא איזה חרטטן.
כל הכבוד על המתכונת 😊
ולא באתי לבאס או מ'שו חחחח
QUOTE (נאפי @ 17/06/2007) שמחה בשבילך מאמי תתחדש מעכשיו חחח
אין לי אבל לחברה שלי כן
כאב לה אבל אח"כ מתרגלים
רק צריך לשפור עם חיטוי טוב טוב טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
החור עצמו שעושים לך, זה ממש לא כואב.
אבל אחר כך חודש אי אפשר לישון על הצד.