קוראים לזה אינדסטריאל
(אם אני לא טועה)
כן זה קצת כואב אבל זה חפיף. לא משהו שקשה להתמודד איתו.
היום עשיתי את החור ה-8 שלי באוזן ימין. (= 15 חורים באוזניים חח)
תעבור את זה אל תדאג..
תצלם תמונות =]
ואני מסכימה עם אושרי, תעשה את זה במקום מקצועי בלי חארטות והכל יהיה אוקי דוקי =]
בהצלחה 😊
QUOTE (הדריק @ 17/06/2007) קוראים לזה אינדסטריאל
(אם אני לא טועה)
כן זה קצת כואב אבל זה חפיף. לא משהו שקשה להתמודד איתו.
היום עשיתי את החור ה-8 שלי באוזן ימין. (= 15 חורים באוזניים חח)
תעבור את זה אל תדאג..
תצלם תמונות =]
ואני מסכימה עם אושרי, תעשה את זה במקום מקצועי בלי חארטות והכל יהיה אוקי דוקי =]
בהצלחה 😊
15 חורים באוזנייםםםםםם?? 😯 😯
ווווווווואוווווו מגניב גמלי באאאא.....
ולגבי העגיל שאתה הולך לעשות..
לי אין אבל לחברה שלי יש..
ובכלל לא כאב לה !
חח ילדה מוזרה !!
שיהיה המון בהצלחוש !!!
וכל הכבוד על הציוןן בלשון !
אהה גם אני עשיתי פעם...
באותו רגע זה לא כואב אבל אחרי זה,
זה כואאאב אי אפשר לישון על הצד הזה באוזן,
לי הייתה בעיה שם התפתחה לי מוגלה ולא יכולתי להוציא את העגיל מישם,
ירד לי דם והעגיל נתקע =\ קיצר גועל נפש.
אני הורדתי אותו וזה נסתם אחרי יומיים לערך,
אבל אם תטפל כמו שצריך אני מאמינה שזה לא יקרה לך. 😊
כל הכבוד על המתכונת בלשון!!
😊😊תודה רבה לכולם!!
היום עושה בטוחחחח
קיבלתי 77 בסוף ו78 ציון הגשה
באנג באנג 😊
עשיתי כבר,נצלם ונעלה
יא.. מקנאה בך
אני גם רוצה.. חח פוחדת
כאב לך?
וואלה עשרית שנייה
אבל האמת לא פחדתי
אני סבלתי שעתיים מלעשות ת'קעקוע ככה שכאב של עגיל לא מפחיד אותי..
ותמונות:
יאאאאאאא תוםם מהמםםם תתחדשש
ואהבתי את העגיל שבחור למטהה😊
מתי מותר לך להחליף לעגיל רגיל?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח תודה יש שניים כאלו יהלומים כל צד ושבוע טיפול אלכוהול ושאני רגיש שזה שהגוף התרגל לחור וזה פחות כואב כי זה כואב שנוגעים משו כמו שבוע-שבועיים
בדיוק רציתי להגיד
שלחברה שלי כאב די הרבה זמן כל פעם שנגעו לה ....
תתחדש (: