נכון שכולנו עוברים תקופות,
חלקן טובות ,חלקן פחות
ואפילו יש גרועות..:\
יש לפעמיים כעס,כאב,שנאה
אבל מכל דבר אנחנו צריכים ללמוד דבר מה
לא סתם אנחנו עוברים משו בחיים
זה משו שבהמשך ילמד אותכם
יותר על משמעות החיים,וכמה שהחיים הם באמת נהדרים
אתם תתחזקו למרות המכשולים
ופתאום תבינו כשיש רע,זה לא הסוף
כשאר טוב,סימן שהכול טוב..(=
והנה משו שצאתי:
אלוהים משתמש בבדידות, כדי ללמד את היחד.
אלוהים משתמש בכעס, כדי להראות את הערך של השלום.
אלוהים משתמש בשיעמום, כדי להדגיש את צורך העשייה.
אלוהים משתמש בשקט, כדי ללמד את כובד המילים.
אלוהים משתמש בעייפות, כדי שנעריך את ההתעוררות.
אלוהים משתמש במחלה, כדי להדגיש את חשיבות הבריאות.
אלוהים משתמש באש, כדי ללמד את עוצמת המים.
אלוהים משתמש במוות, כדי להאצים את משמעות החיים.
אלוהים משתמש בשנאה, כדי להוכיח שקיימת אהבה.
תזכרו את הטוב
ולא את הרע
תחייכו גם שהמצב נורא 😁
הדברים שגורמים לכם לחייך,לצחוק,לבכות מאושר,אהבה,שמחה
תכניסו אותם אל הלב,תכניסו ואל תפחדו,
ויש את הדברים הרעים:שנאה,כעס,בדידות
אלו דברים שכל אחת מאיתנו עובר,זה מה שאלוהים רוצה שנעבור
על מנת שבסוף נחזק ונתחיל הכול מחדש והכול לטובה
אבל תנסו לא לקחת הכול ללב,זה פוגע בכם,בלב שלכם,בשמחה שלכם,בחיוך שלכם,וכמובן
זה פוגע רק בכם!
תשנו את מצב רוח,
תשנו את העצב לחיוך
כי כל מה שאתם עוברים
לבסוף זה מכשול,
מכשול שמהווה עתיד לתקופה הרבה יותר מוצלחת וטובה!
אז לא להרים ידיים,להמשיך לחלום,לכייף,לצחוק,לחייך ופשוט להיות אתם!
אוהבת אותכם כל-כך !
3> 3>
בהצלחה בבגרויות שנשארו,
תהנו בחופש,תבלו ותזהרו בהכול!..





