QUOTE (רגייי @ 18/06/2007) שנשןןןןן שלי!?
חח אני לא עד כדי כך מדהימה,גם לי יש חסרונות חח ולא קצת.. 😉
אני שמחה שאני מעלה חיוך לאנשים שקצת עצוב להם
זה כייף שמישו מחייך 😁
אוהבת אותךךךךךך מאמי שלי
ואת יודעת תמיד שאת יכולה לסמוך עליי! 😊
את מדהימה !
וזהו !!
אוהבת אותך כ"כ !!!
וכייף ליייי שאני יודעת שתמיד תהיי שם בשבילי !
עושה אותיייייי עוד יותר שמחה !!!!
מואה !
QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) QUOTE (רגייי @ 18/06/2007) שנשןןןןן שלי!?
חח אני לא עד כדי כך מדהימה,גם לי יש חסרונות חח ולא קצת.. 😉
אני שמחה שאני מעלה חיוך לאנשים שקצת עצוב להם
זה כייף שמישו מחייך 😁
אוהבת אותךךךךךך מאמי שלי
ואת יודעת תמיד שאת יכולה לסמוך עליי! 😊
את מדהימה !
וזהו !!
אוהבת אותך כ"כ !!!
וכייף ליייי שאני יודעת שתמיד תהיי שם בשבילי !
עושה אותיייייי עוד יותר שמחה !!!!
מואה !
לא שם,אלא פה..😛
אוהבת אותך מאמי שלי,מאודד מאודד
מואה..3> 3>
מושלמת שליי זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
את ככללי מדהימההההההההההההההההה
אוהבת אותך הכי הרבה שבעולםםםםםםםםםםםםםם
^^^
צודקתתתתתת יפה שלי...
מואהה אוהבתותך
ליאוריייי,אוהבת אותך מלאך שלי!..
טניו'ש,אוהבת אותךךך מאמי (=
רגי מדהימה אחת
אוהבת אותך מלא
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/06/2007) רגי מדהימה אחת
אוהבת אותך מלא
Nירבו'ש,בובי שלי?!
גמני אוהבת אותך!.. =] =]