QUOTE (--בובית--10 @ 19/06/2007) 80 זה ממש לא גרוע 80 ((((:
קיצר אל תדע על הבגריות זה הכי טוב בשבילך!
נשארו לי 3 בגרויות....
אני יודע 2 מהן...ופיסיקה אני לא יודע....
הלוואי ושם אני יקבל 80 אני מוכן לשלם ל80 שם!
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי