QUOTE (pelad1 @ 17/06/2007) אגב חבר שלי להתקשר שואל אותי "מבואס אה?איזה ציון היה מספק אותך?"
אמרתי 70..."אז יש'ך 80"
אגב הוא קיבל 95 וזה היה איתי 90...
רואאאאאאאאאאה 😛
מה אתה סתם בוכה חחח
80 זה אשששש !!
אתה מסופק [מהציון כמובן חחח] ? ;P
QUOTE (sexy_girl8 @ 17/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 17/06/2007) אגב חבר שלי להתקשר שואל אותי "מבואס אה?איזה ציון היה מספק אותך?"
אמרתי 70..."אז יש'ך 80"
אגב הוא קיבל 95 וזה היה איתי 90...
רואאאאאאאאאאה 😛
מה אתה סתם בוכה חחח
80 זה אשששש !!
אתה מסופק [מהציון כמובן חחח] ? ;P
הקטע הוא שזה לא מגיע לי...הייתי ממש על הפנים
QUOTE (Mami_4_Ever @ 17/06/2007) ואוו מסכן..
אין מועד ב'?
לא... 😨
חח אבל מסתבר שיש לי 80...אז זה לא רע אחרי הכל....
QUOTE (pelad1 @ 17/06/2007) QUOTE (sexy_girl8 @ 17/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 17/06/2007) אגב חבר שלי להתקשר שואל אותי "מבואס אה?איזה ציון היה מספק אותך?"
אמרתי 70..."אז יש'ך 80"
אגב הוא קיבל 95 וזה היה איתי 90...
רואאאאאאאאאאה 😛
מה אתה סתם בוכה חחח
80 זה אשששש !!
אתה מסופק [מהציון כמובן חחח] ? ;P
הקטע הוא שזה לא מגיע לי...הייתי ממש על הפנים
חחח בקטנה מה אכפת לך !!
מזל"טטטטטטט עלללל ה-80 מאמיייייייי שלייייייייי!!!
בהחלט הזוי חחחח
חחחח תודה😊
וכל שאר הכיתה שעשו מבחן רגיל(היתה אפשרות להכנס לפרויקט וניצלתי אותה) נפלו חזק...
חחחח שיפלו 😁
אין על מה בייבי 😊
מה רע ב-80 זה מעולה תסתפק במה שיש חח
אני כל ציון מעל 55 זה מעולה אצלי
QUOTE (oshritsa @ 17/06/2007) מה רע ב-80 זה מעולה תסתפק במה שיש חח
אני כל ציון מעל 55 זה מעולה אצלי
אצלך...אצלי כל ציון מתחת ל80 זה לא טוב מבחינת אבא שלי...
מסכנה:
על תדע מתי מתקיימות בגריות יעירו אותך כמה דקות לפני
ההצלחה נמצאת אצלך 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 18/06/2007) ****מסקנה****
***אל***
חחחחחח
אז זהו....שיש בזה משהו...אבל אני לא בטוח שמבחינתי זאת היתה הצלחה אני הייתי ממש גרוע!
הייתי יכול לדעת הרבה יותר אם הייתי מתכונן לזה... 😁
80 זה ממש לא גרוע 80 ((((:
קיצר אל תדע על הבגריות זה הכי טוב בשבילך!