אני יודעת שזה לא יצא כתוב מסודר אני פשוט צריכה להירגע
אמא שלי עלתה אלינו למעלה כמו בכל בוקר
רק מסיבה לא ברורה מוקדם מדי ואז היא גילתה א אחותי נחנקת במיטה שלה
לא מצליחה לנשום ולדבר.
זה היה כל כך מפחיד היא חדר לידי ולא שמעתי כלום!!!
היא נחנקה והשמיעה קולות מפחידים ולא יכולתי לעזור לה
כי למדתי החייאה ולא הנשמה 😢
קראנו לשכן וזמנו אמבולנס שבוטל אחרי שהמצב שלה נראה ברור יותר
היא חזרה לדבר ולנשום וחיבקתי אותה כל כך חזק.
היא ואמא חזרו גם מקופ"ח ואמרו שזאת כנראה שעלת
אני רק יודעת שזה מדבק..
הלב שלי עדיין פועם כמו מטורף רק מהמחשבה שזה יכל חס וחלילה להיות משהו אחר
תודה אלוקים שהיא בסדר!!
וואוו באמת סיטואציה מפחידה ולא נעימה !
אבל הכי חשוב, שבסוף היא בריאה ושלמה !
ולא קרה כלום !
ברוף ה'.. !
שמחהה שהכל הסתדר מאממממיי !!!
תודה ,אני לא מצליחה להירגע.
כלפי חוץ זה בסדר אבל בפנים אני נסערתלגמרי
ואיייי מזללל ברוך השם
שהכל בסדר איזה מפחיד זה היה בטח
החלמה מהירהה שתרגיש טוב מהרר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי.:| איזה מפחיד איזה!
מבינה אותך כל-כך!..יש לי גם אחות קטנה
ברוך השם שהכול בסדר
ותעשו לה בדיקות
כדי שלא יחזור על עצמו
ותשמרו עלייה טוב טוב
תודה מורני
כן היא תלך עוד לרופאה..
אני מרגישה שרע לי בתוך הבטן ,הגיוני שאני ארצה להקיא מרוב לחץ?
ואי מאמי יהיה בסדר!
קרה ככה לחבר שלי ל]ני איזה שבוע הוא ישן ומתוך שינה הוא תהחיל להחנק והוא התעורר איכשהוא..
אבל אצלו נראה לי אני יודעת למה זה בגלל שהוא נוחר והוא די מלא אז זה גוראם לדום נשימה בשינה..
נורא מפחיד..😢
שתלך לרופא ותבדק הכי חשוב שהיא בסדר!
QUOTE (such a BABE @ 16/06/2007) תודה מורני
כן היא תלך עוד לרופאה..
אני מרגישה שרע לי בתוך הבטן ,הגיוני שאני ארצה להקיא מרוב לחץ?
בטח שזה היוני מאמי.
וואי תודה לאל שהכל בסדר,
הכל משמיים לא סתם היא עלתה לחדר מוקדם מהרגיל.
שתלך לרופא זה חשוב מאמי ותיזהרי להידבק בזה.
אני שמחה שהכל יסתדר אבל תירגעי עכשיו מאמי אל תהיי לחוצה
זה לא יעזור וזה עבר כבר, עכשיו אחותך בסדר ברוך ה'.
ואוווו מצב קשהה..
אבל העיקר שהכל נגמר בטוב..ברוך ה'...
מאמייי תרגעי..תשתי משהו..
אל תלחצי יותר מדי...שתלך להבדק והכל יהיה בסדר..
מואהה אוהבת אותך..ויהיה בסדר בובבה..
תודה לכן !
דיברתי עם אמא וגם היא מרגישה כמוני
היא אמרה שאחותי הרגישה שזה הסוף שלה וזה גרם לי לבכות קצת.
אבל ב"ה עכשיו הכל בסדר.
שוב תודה על התמיכה.
העיקר שהכל בסדר טפו טפו טפפוו
וואי מפחיד
איזה מזל שאמא שלך עלתה יותר מוקדם
הכל מלמעלה באמת...
היא גם קטנה לא?
ממש מפחיד = \
שתרגיש טוב ( :
^באמת מלמעלה.
היא בת 13 אבל זה עדיין מפחיד לא פחות.
עכשיו היא משתעלת ממש חזק אז אני מפחדת ללכת לישון
במקום להשגיח עליה.. ומחר יש בגרות 😢
QUOTE (NoFOosH @ 17/06/2007) QUOTE (such a BABE @ 16/06/2007) תודה מורני
כן היא תלך עוד לרופאה..
אני מרגישה שרע לי בתוך הבטן ,הגיוני שאני ארצה להקיא מרוב לחץ?
בטח שזה היוני מאמי.
וואי תודה לאל שהכל בסדר,
הכל משמיים לא סתם היא עלתה לחדר מוקדם מהרגיל.
שתלך לרופא זה חשוב מאמי ותיזהרי להידבק בזה.
אני שמחה שהכל יסתדר אבל תירגעי עכשיו מאמי אל תהיי לחוצה
זה לא יעזור וזה עבר כבר, עכשיו אחותך בסדר ברוך ה'.
שתרגיש טוב מאמי
ואי, איזה פחד.
זה רק מראה עד כמה שהחיים לא מוערכים מספיק.
תהיי שם בשבילה...