איי איי איי....
נשמע מפחיד בטירוף...זה מזכיר לי את מה שדודה שלי סיפרה על סבא שלי זה קרה לו 4 פעמים בחודש האחרון טפו טפו טפו...
העיקר שהכל בסדר עכשיו...בת כמה היא?
QUOTE (hofit189 @ 17/06/2007) QUOTE (NoFOosH @ 17/06/2007) QUOTE (such a BABE @ 16/06/2007) תודה מורני
כן היא תלך עוד לרופאה..
אני מרגישה שרע לי בתוך הבטן ,הגיוני שאני ארצה להקיא מרוב לחץ?
בטח שזה היוני מאמי.
וואי תודה לאל שהכל בסדר,
הכל משמיים לא סתם היא עלתה לחדר מוקדם מהרגיל.
שתלך לרופא זה חשוב מאמי ותיזהרי להידבק בזה.
אני שמחה שהכל יסתדר אבל תירגעי עכשיו מאמי אל תהיי לחוצה
זה לא יעזור וזה עבר כבר, עכשיו אחותך בסדר ברוך ה'.
שתרגיש טוב מאמי
^^
אלעד היא בת 13
היא נראית בסדר גמור עכשיו אז אני רגועה.
תודה לכולכם 😁