אחרי שנה מתישה.. לגמרי (..!!)
אני בנופש אצל סבתא וסבא שלי.
הם גרים ברחוב המלונות בנתניה.. (אם מישו מכיר- על הטיילת, שניה מהכיכר..)
ופשוט כיףףףף ליי..
אני פה לאיזה 2 עד 4 ימים.. לא ברור עדיין..
ופשוט כיף.. ומרגיע.
מול הים.
מחר סבא שלי הולך איתי לקניון.. הוא תמיד קונה לי כל מה שאני רוצה..
חח הוא עומד מחוץ לחנות, וכשאני קוראת לו, הוא משלם.
זה כזהההה כיףףף!!
בטח נצא לארוחת צהרים.. כי סבא שלי תמיד מפנק אותי כמה שיותר..
סבתא שלי תצטרף בטח ואז ננוח צהרים.
ואז ב4, האקס שלי מהקיץ שעבר בא (ידיד טוב שלי.. חח) והולכים לים 😁
(אני מתכוונת רק להשתזף.. הוא רוצה להיכנס לים. אבל אני מתפדחת להוריד חצאית.. כולי רגליים ענקיות 😁 )
ואזזז..
לא יודעת מה אני עושה מחר בלילה.
ואזזז..
יום שני- בערך ב12 סבתא שלי עושה איתי שופינג..
היא יודעת לעשות שופינג הכי טוב.
תמיד היא מוצאת חנויות מוזרות וטובות כאלו.. חח
אז יהיה מעולה. (בהתחשב בזה שהמשפחה שלי שונאת ללכת לקניות, זה ממש כיף..
וגם בלי קשר, הכי כיף לצאת לשופינג איתההה..)
ואז בערב, אילן (זה שנפרדנו לפני שבועים- שאגב, אולי חוזרים, לא ברור..) יבוא. ויוצאים.. בטח לים.
וזהווו..
אולי חברות שלי יבואו לפה בשלישי... ואם לא, אני יחזור הבייתה בשלישי 😢 הלוואי שיבואוו..
זהווו
רק שיתפתי.





