יאה..ברושית
נראה ממש חופשת פינוק אצל סבא וסבתא =]
תהני מכל הלב
ומגיע לך הקניות עם סבתא וסבא
באמת..=]
תהני ,תעשי כייף,
ופשוטטט תיהי מאושרת (=
חח איזה מתווקה את תבלי מאמי...((:
איזה חמודות כולם (כן, שמתי לב לזה שאפחד מהבנים לא הגיב.. חח אלעדדד 😂 )
תודה!!!
ולגבי האקס- אני לא ממש מעוניינת בו..
פשוט היינו יחד חצי שנה ובקיץ שעבר, במלחמה, הוא נכנס ללבנון ממש "בחזית הקרב", ונפרדנו באמצע המלחמה כשהוא חזר להביא תחמושת. כי מלא חיילים כבר התחילו להיהרג.. והוא רצה שניפרד למקרה שח"ו הוא ימות שמה.. ואז כשהוא חזר, הוא השתנה, ואני השתנתי, והיו דיכאונות וכאלו. והוא רצה להיות לבד. ואז היה לו תקופה שהוא עשה התערבות עם חבר שלו מי יכול לזיין יותר בחודש, משו כזה. וזה ממש הגעיל אותי. ואז הוא רצה לחזור- וחשבתי על זה, ואמרתי שלא מתאים לי אחד שביקר אצל 90 בנות בחודש.. ווזהו. עכשיו אנלא רוצה אותו.
אז אנחנו סבבה כידידים בלבד. מידי פעם אולי יש נשיקה. אבל זה לא משו מהלב... 😁
וזהווו..
אני מישוב נידח ליד מודיעין.
אבל כרגע- בנתניה.
מקסססימה שליייי
תעשי חיים בנתנייה..
תקרעי את הקניונייםם.. תאכליי עם סבא וסבתתאא..
ותהני מכל רגע,
אבל הכי חשוב שתשמרי על עצמך (:
ועוד משהוו ..
אם את מתפדחת להכנס עם תחתון לבד לים..
שימי מכנסיים קצרים..
זה הרבה יותר נוח ..
אוההבת אותתך 3>
כן, עכשיו שקניתי טייץ קצרים, אולי אני אכנס איתם.
אבל הוא לא עונה לטלפון. אז אנלא יודעת אם הוא בא. 😕