בתקופה האחרונה, למרות כל הקיטורים
על המבחנים
על הציונים
על המורים
על הבגרויות
והמתכונות..
אני מוצאת את עצמי מאושרת
טוב לי...
החיוך לא יורד לי מהפנים...אני מרגישה אהובה
יש לי הרבה חברות שאוהבות אותי, אבל הן באמתת אוהבות אותי
וזה לא סתם, כמו שתמיד הייתי, ילדה שיש לה חברות אבל אף חברה
לא באמת אמיתית, אף אחת לא שם בשבילה באמת לכל מצב
ככה הייתי כל החיים
ועכשיו אני חושבת על השנה הזאתי, ומבינה שיש לי בעצם -5- חברות מושלמות
ויש לי את ליאורה, החברה הכי טובה שיכולה להיות שבלעדיה החיים לא היו יפים באמת
ויש לי את תום, אחי,הידיד הכי מושלם שיש (איך אפשר בלעדיך הא?😉)
יש לי מהאתר הזה חברים מדהימים,אמנם לא פגשתי אתכם, אבל אני יודעת שאני יכולה לפנות אליכם
בכל מצב
יש לי אותך אופירי, התאומה שלי, שתמיד מבינה ויודעת לעודד ולתת אוזן וכתף תומכת
הביטחון העצמי עלה לי ואני מוצאת את עצמי מרגישה טוב עם עצמי
ועם איך שאני נראת
אני נהנת לקום בבוקר וללכת לבית הספר...ולהיות עם אנשים
אני פשוט נהנת מהחיים
אמנם אין לי אהבה (של בן זוג...)
והציונים שלי לא בשמיים
והם גם לא שואפים ללהיות מושלמים
אבל טוב לי
והשנה הזאתי הייתה השנה הכי מדהימה שיכולה להיות לי
הייתה לי את המשלחת לגמרניה, שהיא כנראה בין חמשת הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים
והגשמתי את החלום והצלחתי בזכות -עצמי- לטוס לארצות הברית, אחרי 4 שנים של ציפיות
ורצון עז מאוד לטוס לשם
יש לי את כל החברים מסביבי,יש לי למי לפנות, ואף פעם אני לא מרגישה לבד
פשוט ט-ו-ב לי
ואני מאושרת
-הייתי חייבת😁-
אני אוהבת אתכם מדהימים
QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) שמח בשמחתך 😊
למרות כל מה שהיה
ולמרות שהמצב הוא כמו שהוא
אתה אחד האנשים שעשה לי את השנה הזו..
אף פעם אל תשכח את זה
איזו מותק 😊
אני כ"כ שמחה בשבילך!!!
הלוואי ותמשיכי להיות שמחה, מאושרת ושהחיוך?
לא ירד מפנייך לעוד הרבה זמן מעכשיו בלי עין הרע 5555
כל כך שמחה בשבילךךך😊
שתמשיכי לחייך תמיד!!!
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולו 😂 😁
אני שמחההההההההה בשבילך כול כך הרבה 😊 😎
שתמיד אבל תמידדדדד חיוך לא ירדד מפנייךךךךךך,כי בשבילך זהה הכי יפההה 😊 😛
אוהבת מלאאאא,מואה ענקית....! 😁 🙄
ליפזוששששששששש! 😊
נסיכה שלי!
כמה שאני א=ו=ה=ב=ת אווווותך!
אני ת מ י ד פה בשבילך אחותי!
ומקודם לא ראיתי את ההודעה שלך בובי עכשיו באתי למחשב, אוהבת הכייייייי
אעאעאע יום שנייייייייייייי
אני שמחה בשבילך -מקווה שתמשיכי להרגיש ככה תמיד 😊 😊
QUOTE (galush123 @ 16/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) שמח בשמחתך 😊
למרות כל מה שהיה
ולמרות שהמצב הוא כמו שהוא
אתה אחד האנשים שעשה לי את השנה הזו..
אף פעם אל תשכח את זה
אחד מהאנשים...אחד מתוך רבים...ז"א שחלקי קטנטן...אבל עדיין חלק 😁
ואני אשתדל מאוד לזכור...
מה אני חושב עליך ועל כל מה שהיה את יודעת..ותזכרי גם את זה...
אני שמחה בשבילך יפה שלי אוהבת אותך המון
אני מאושרת ... כי את מאושרת !!!
שתמיד תהיי ככה, מגיע לך .
אני אוהבת אותך 😊
עכשיו כשאני חושב על זה....זה לא כך הגיוני...:/
כיף לראות אשכול כזה נסיכה
מגיע לך את כל הטוב שבעולם מאמי שלי
אני ממש מאושרת שאת מרגישה ככה
שכל החיים שלך תהיי ככה שמחה
אוהבת אותך מדהימה שלי
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה תודה תודהההה לכולםםם
אני אוהבת אתכם כל כך הרבה 😊
ואלעד, אין פה עניין שיסתדר לך או לא
אני אמרתי את שלי, אתה רוצה תקבל את זה אתה לא רוצה אל
גל'ו'ש שמחה בשבילך הכי בעולם
שתמיד תמיד תמיד
תשארי עם חיוך
מלאה באהבה
והמון חברות!..
שיהיה לך רק טוב בובי
מואה..3>