שמחה שאת מאושרת
זהו השלמתם את ואלעד?
מאמי
אני כל כך שמחה בשבילךך
הלוואי וכל יום תקומי
עם חיוך על הפנים
ותיהיי מאושרתת
אוהבתתתת
מאמי
אני כל כך שמחה בשבילךך
הלוואי וכל יום תקומי
עם חיוך על הפנים
ותיהיי מאושרתת
אוהבתתתת
כל כך שמחה בשבילךךך
שתמשיכי לחייך תמיד!!!
QUOTE (כרמית+אלעד @ 17/06/2007) כל כך שמחה בשבילךךך
שתמשיכי לחייך תמיד!!!
אוהבתותך בווובי
תודה 3>
QUOTE (galush123 @ 16/06/2007) ויש לי את ליאורה, החברה הכי טובה שיכולה להיות שבלעדיה החיים לא היו יפים באמת..
אאאוו.. 😁 😁
מאמי שלי, תודה על המחמאה..!!
מתוקה שלי, אני רוצה שתדעי שאני כל כך אבל כל כך שמחה שאת שמחה,
שטוב לך,
שאת מחייכת..
האושר שלך כל כך חשוב לי..!!!
תמשיכי לחייך את החיוך המלאכי שלך ל-ת-מ-י-ד..!! מישהו בדרך יתאהב בו..!! 😊
דוביתותי שלי, אני אוהבת אותך הכי שבעולם..
מואההה
אחותי אני פשוט אוהבבב אותך!!!!!!!!!