שבוע טוב יפה שלללי
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווווווווון
שבוע מעולה!!..
חח תהנו מהלימודים נשאר 4 ימים..😛 😛
אוהבתתתת 3>
חופיתייי י'מדהימה שליליליי
חופיתו'שש שבוע טוב ומבורך מאמי
יש לך את שלי
וגם האיסיקיו שלי עושה צרות בעע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדהמשומשו @ 16/06/2007) שבוע טוב יפה שלללי
אוהבת אותך המווווווווווווווווווווווווווווווון
אוהבת אותך ליריייייייייוני שליי...
רגי שבוע טוב :]
אוהבת אותך!
נאפי- כן אוווח איזה מעצבן שבוע טוב יפתי אוהבת אותך!
שבועעעעעעעע מעולההההההההה חיימשלייייייייייי
יש לי אותך במסן 😁
אוהבת'ךךך
QUOTE (ילדונות_17 @ 16/06/2007) שבועעעעעעעע מעולההההההההה חיימשלייייייייייי
יש לי אותך במסן 😁
אוהבת'ךךך
ולי יש אותתתתתתךךךךךך חחחח אוהבת אותך שבוע טוב יפתי
חחחח בהחלט יש לך אותי 😁
ת' יפה שליי
שבועע טובב מאמי!
אוהבת אותף המוןן
כשאי אתחבר למסן אני אוסיף אותך😊
לא לא לא לפרוש
ככה איך אני יוכל לדבר איתך? 😕
QUOTE (סוופרמאמי @ 16/06/2007) לא לא לא לפרוש
ככה איך אני יוכל לדבר איתך? 😕
אוהבת אותך טניייייייה 😊
שבוע טוב אתי:] לאב יו
איך אני יכווווללללה אבל מירב הוא מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןן
לא נורא...חחח 😊
סתם לא פייר ופקים תשחורים [עזבי]
QUOTE (סוופרמאמי @ 16/06/2007) לא נורא...חחח 😊
סתם לא פייר ופקים תשחורים [עזבי]
🙄 😕 הא?
חחחח
מה לא נורא יש לי שם יותר מהמסנ אוף 😢
מירב:
את יודעת אנגלית בייבי?
תפתחי מסן מותק
מילה שלי?
מסן יותר עדיף על אייסי [חחח מצטערת אבל מצד שני גם לא יכולה להשוות כי אף פעם גם לא היה לי אייסי חחח]