מאמי שליייייייייייייייייייייייייייייי?
שבועעע מושלםם ונעים שיהיה לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך! 😁 😛
איזה באסה שאת פורשת מהאיסי אין לי מסןן איך אני ידבר איתך חיחיחיי? 😕 😉 (מקסימום פה בפורום חיחי) 😛
ואני שמחה שעבר לך השבתתת בסדר חיחיחי!!! 😊 😎
אוהבת מלאאאאאא,ליפזושש!! 😊
מואההה....! 😂 😊
שבוע טוב....
elad_peretz@hotmail.co.il
וכשאני רושם לך אני מרשה לך גם לענות😊
שבוע טוב יפיופה!!
שמחה לשמוע שהיה לך אחלה של שבת ((:
הוספתי אותך במסן
מואההה
😛
אלעדוש יש לי אותך מאמי :]
תאחלס הודיה צודקת לא חייב יש בעברית..
מיכלי ראיתי מאמי
שבוע מעולה 😊
היום באמת התחיל מעולה !!! אחחחחחחחח 😊
QUOTE (hila1990 @ 16/06/2007) שבוע מעולה 😊
היום באמת התחיל מעולה !!! אחחחחחחחח 😊
שמחה בשבילך יפתי
QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) שבוע טוב....
elad_peretz@hotmail.co.il
וכשאני רושם לך אני מרשה לך גם לענות😊
זה היה בצחוק...לא סתם רשמתי "כשאני רושם לך..." 😂
שבוע טוב מאמממממיי !!
ואניי גם אפתח מסנג'ררר
ואוסיף אותךך !
גם האייסי שליי השתגע..
כל פעם מתחבר מישהו אחרר ונעלם מתחבר ונעלם..
כל שנייה שומעת טוק טוק.. חחחח מזהה כמוו טראנסיםם !!
אוהבתתתתת!
שבווע טוב גם לך יפה שלי ויש לי אותך כבר במסן (: שלחי הודעה התגעעעגעתי.
QUOTE (NoFOosH @ 17/06/2007) שבווע טוב גם לך יפה שלי ויש לי אותך כבר במסן (: שלחי הודעה התגעעעגעתי.
גם אני התגעגעתי יפתי מואאה
שנששן חחחחחחחחחחחח הצחקת אותי יאללה מחכה לך
הוספת אותי 😊
ותודה מאמי! גם לך שבוע של זהבבבבבבב ..
ורק טובבבבבב ,
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאא
שבוע טוב לך יפתי
ולכולכם
ויש לי כבר אותך במסן
אם שכחת
יא מזניחהההה! 😊 😠 😢
אוהבת אותך קרררררן
אורוש מוואה