פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש משפחה לא בוחרים....

משפחה לא בוחרים.

✍️ -anonimi- 📅 16/06/2007 17:47 👁️ 419 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני לא אוהבת אותה.
אני לא אוהבת את האישה הזאת.
אני לא אוהבת את אמא שלי.

היא רק מבקשת ממני לעשות דברים,
למרות שאני שונאת את הגישה שלה ואת הדרך שהיא מבקשת אני עושה.
אבל שאני מבקשת?
היא תסחב אותי עד שאני אקבל את זה.
וביקשתי דבר אחד, קטן.
היא יכולה לתת לי אותו.
כסף זה לא מה שמונע ממנה, אלא הרצון.
בעיקר שזה משהו שדרוש לי
כבר לפחות שבועיים, אפילו חודש אני מבקשת
וחוץ מ'טוב' אני לא מקבלת כלום.
עד שסופסוף היא אומרת 'יום ראשון נלך'
זה כדרך אגב, בגלל שהיא קבעה גם איתה.
"אבל יש לי משהו ב5, אני לא יכולה. בואי נלך יותר מוקדם "
"לא אבל מה איתו? איך נלך?"
"נו אבל אין לי זמן אחר ואני חייבת את זה"
והיא עוד מתעצבנת.
בשבילה אני סתם עלוקה , דבר שמפריע לה, יש יותר חשובים ממני.
'כבר מהבוקר היא אומרת את זה' הלוואי שזה היה מהבוקר... זה יותר. הרבה יותר. רק עכשיו באמת התייחסת לזה
'היא סתם רוצה לעשות הצגה מול כולם'
תודה. באמת תודה. כן, זה בדיוק מה שאני רוצה.
לא נראה לך שאני רוצה משהו אחר אם כבר?
אולי שתתיחסי אלי קצת , שתראי שאולי קצת אכפת לך ממני שגם אני חשובה
שתשימי אותי לפעמים בראש סדר העדיפויות שלך.
לא. את לא חושבת על זה.
את בחיים לא תביני כמה פעמים נפגעתי ממך.
לא מבינה איך את לאט לאט גורמת לי לאהוב אותך פחות ופחות.
אבל זה לא הולך להישאר ככה.
מהיום את יכולה לבקש, רק לא ממני.
ועוד כמה שנים את לא תראי אותי פה.
אני לא מתכוונת להישאר איתך באותו בית.
אם זה היה תלוי בי הייתי עכשיו בפנימייה, רק לא פה.

כבר שנתיים שאת לא מתנהגת כמו אמא.
אבל משפחה לא בוחרים , לצערי.
תאמת...את נשמעת לי ילדה קטנה
מה את חושבת שהיא צריכה רק להתרכז בך כל היום?!
אם היא דוחה את זה כל הזמן כנראה שיש לה סיבה!
תאמיני לי שיש לה קצת יותר עיסוקים מאשר לך..
מה כאילו בגלל שהיא לא הולכת איתך לקנות לך משהו את שונאת אותה?
ממש טיפשי וילדותי
יבוא היום ואת תתחרטי על הדברים האלה
במילה אחת?!
ת ת ב ג ר י
אל תשפטי אותה ישר שהיא ילדה קטנה כשאת לא מכירה את הסיפור לעומק. אני מאמינה שזה לא רק בגלל שהיא לא קנתה לה משהו זה בטח מעבר אם היא כתבה מה שהיא כתבה.

ניסית לדבר איתה? להעלות בפניה מה שאת מרגישה?
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 16/06/2007) אל תשפטי אותה ישר שהיא ילדה קטנה כשאת לא מכירה את הסיפור לעומק. אני מאמינה שזה לא רק בגלל שהיא לא קנתה לה משהו זה בטח מעבר אם היא כתבה מה שהיא כתבה.

ניסית לדבר איתה? להעלות בפניה מה שאת מרגישה?
היא ביקשה דעה , הבעתי את דעתי...
לא שופטת
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 16/06/2007) אל תשפטי אותה ישר שהיא ילדה קטנה כשאת לא מכירה את הסיפור לעומק. אני מאמינה שזה לא רק בגלל שהיא לא קנתה לה משהו זה בטח מעבר אם היא כתבה מה שהיא כתבה.

ניסית לדבר איתה? להעלות בפניה מה שאת מרגישה?
איתך ..
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) תאמת...את נשמעת לי ילדה קטנה
מה את חושבת שהיא צריכה רק להתרכז בך כל היום?!
אם היא דוחה את זה כל הזמן כנראה שיש לה סיבה!
תאמיני לי שיש לה קצת יותר עיסוקים מאשר לך..
מה כאילו בגלל שהיא לא הולכת איתך לקנות לך משהו את שונאת אותה?
ממש טיפשי וילדותי
יבוא היום ואת תתחרטי על הדברים האלה
במילה אחת?!
ת ת ב ג ר י
מסכימה איתך..
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) תאמת...את נשמעת לי ילדה קטנה
מה את חושבת שהיא צריכה רק להתרכז בך כל היום?!
אם היא דוחה את זה כל הזמן כנראה שיש לה סיבה!
תאמיני לי שיש לה קצת יותר עיסוקים מאשר לך..
מה כאילו בגלל שהיא לא הולכת איתך לקנות לך משהו את שונאת אותה?
ממש טיפשי וילדותי
יבוא היום ואת תתחרטי על הדברים האלה
במילה אחת?!
ת ת ב ג ר י
😠
הצלחת כ''כ לעצבן אותי עם התגובה הזאת.

אני לא שונאת אותה בגלל שהיא לא קנתה לי משהו.
בגלל המון דברים שהצטברו
חוץ מזה לא דרשתי ממנה ג'ינס ב500 שקל
סך הכל דבר מינימלי, דבר שאני צריכה.
ויש לה זמן אז אל תגידי לי שיש לה יותר עיסוקים ויש לה סיבה.
אני לא רואה שום סיבה מוצדקת
הסיבה היחידה זה החוסר רצון והחוסר אכפתיות שלה !

זה לא טיפשי.
לא ילדותי.
ואני לא מתחרטת על זה.

ובבקשה תקראי שוב את מה שאת כותבת לפני שאת מגיבה ואל תגידי סתם דברים.
בעיקר דברים שפוגעים.


תראי... אני דיי מבין אותך.
קורה לי אותו דבר, רק שזה אבא שלי.
אישית, אני כבר הרמתי ידיים.
ולא, זה לא רק בגלל החוסר בתשומת לב, אלא הידיעה
שאין מה לעשות.. אני רואה בו רק אחד שהביא אותי לעולם, ונעלם.
אבל לא אני פה זה הבעיה.

תראי, אני חושב שאת צריכה לדבר איתה.
ל ד ב ר איתה, לא פעם ולא פעמיים.
תבכי, תצעקי, תשחררי הכל.. היא תבין.
זאת אמא שלך, והיא תבין עד כמה שהיא פוגעת בך.
את יכולה אולי גם לכתוב לה פתק, במתכונת של מה שכתבת פה
ולשים לה על הכרית או בתוך התיק בלילה מאוחר והיא תקרא את זה.

יהיה בסדר נשמה, זה קורה שמתרחקים מההורים.


QUOTE (-anonimi- @ 16/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) תאמת...את נשמעת לי ילדה קטנה
מה את חושבת שהיא צריכה רק להתרכז בך כל היום?!
אם היא דוחה את זה כל הזמן כנראה שיש לה סיבה!
תאמיני לי שיש לה קצת יותר עיסוקים מאשר לך..
מה כאילו בגלל שהיא לא הולכת איתך לקנות לך משהו את שונאת אותה?
ממש טיפשי וילדותי
יבוא היום ואת תתחרטי על הדברים האלה
במילה אחת?!
ת ת ב ג ר י
😠
הצלחת כ''כ לעצבן אותי עם התגובה הזאת.

אני לא שונאת אותה בגלל שהיא לא קנתה לי משהו.
בגלל המון דברים שהצטברו
חוץ מזה לא דרשתי ממנה ג'ינס ב500 שקל
סך הכל דבר מינימלי, דבר שאני צריכה.
ויש לה זמן אז אל תגידי לי שיש לה יותר עיסוקים ויש לה סיבה.
אני לא רואה שום סיבה מוצדקת
הסיבה היחידה זה החוסר רצון והחוסר אכפתיות שלה !

זה לא טיפשי.
לא ילדותי.
ואני לא מתחרטת על זה.

ובבקשה תקראי שוב את מה שאת כותבת לפני שאת מגיבה ואל תגידי סתם דברים.
בעיקר דברים שפוגעים.
שיהיה...
מאמי אולי תדברי איתה על זה תגידי לה באמת את הדברים שכואבים לך
אחרי הכל זאת אמא שלך את אמורה לספר לה מה כואב לך..
ואני בטוחה שגם היא תבין אותך..!!

אני מבינה אותך טיפה פה ושם אם העיניין של לקנות משהו פה ומשהו שם..
אז מנסים לדבר עם אמא ולהיסתדר איתה איכשהוא..


אני ציעה שתנסו לעשות שיחה יחד..

בהתלחה מאמי והכי חשוב אל תיהיי עצובה..
תקשיבי אולי היא פוגעת בך
ומתנהגת בצורה לא יפה
ושלא מגיעה לך אבלל אני בטוחה
שהיא אוהבת אותה
תזכרי שאת הבת שלה
הדם שיש אצלך יש אצלה
אז יכולה להגיד שזה דפוק אבל זה ממש לא
את הדבר הכי יקר שיש לה בעולם הזה
גם אם היא לא מראה לך את זה
היא זאת שהביאה אותך לעולם
היא זאת שהחליטה את זה
היא זאת שגידלה אותך
ומעבר להכל היא הביאה לך דברים ונתנה לך מה שהיית צריכה
יכול להיות שהיא לא בסדר אבל
אולי היא לא מודעת לבעיה ולמה שאת מרגישה
אין סיבה שתשמרי את זה בלב
היא א-מ-א שלך ואת צריכה לדבר איתה
תגידי לה כל מה שאת חושבת ומרגישה
היא צריכה לדעת מה עובר עלייך
לא הוגן שתיפגעי ממנה ככה
אני לא יודעת למה היא דוחה את מה שאת צריכה
אבל אם יש לה אפשרות היא תקנה לך את זה...
את חייבת להבין שהיא אוהבת אותך
שוב אני אומרת גם אם היא לא מראה את זה
לא כולם יודעים להראות אהבה
כל אחד מבטא אהבה בדרך שונה
אז תהיי חזקה מאמי ויהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) תקשיבי אולי היא פוגעת בך
ומתנהגת בצורה לא יפה
ושלא מגיעה לך אבלל אני בטוחה
שהיא אוהבת אותה
תזכרי שאת הבת שלה
הדם שיש אצלך יש אצלה
אז יכולה להגיד שזה דפוק אבל זה ממש לא
את הדבר הכי יקר שיש לה בעולם הזה
גם אם היא לא מראה לך את זה
היא זאת שהביאה אותך לעולם
היא זאת שהחליטה את זה
היא זאת שגידלה אותך
ומעבר להכל היא הביאה לך דברים ונתנה לך מה שהיית צריכה
יכול להיות שהיא לא בסדר אבל
אולי היא לא מודעת לבעיה ולמה שאת מרגישה
אין סיבה שתשמרי את זה בלב
היא א-מ-א שלך ואת צריכה לדבר איתה
תגידי לה כל מה שאת חושבת ומרגישה
היא צריכה לדעת מה עובר עלייך
לא הוגן שתיפגעי ממנה ככה
אני לא יודעת למה היא דוחה את מה שאת צריכה
אבל אם יש לה אפשרות היא תקנה לך את זה...
את חייבת להבין שהיא אוהבת אותך
שוב אני אומרת גם אם היא לא מראה את זה
לא כולם יודעים להראות אהבה
כל אחד מבטא אהבה בדרך שונה
אז תהיי חזקה מאמי ויהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתה..~
את האמת?
אני לא מסכימה עם זה שאת ילדה קטנה מצד אחד..ואת יודת למה כי זה באמת לא יחס הולם אם את מרגישה שזה לא קשור לכסף ולדברים חומריים אלא לרצון.
אני חושבת שהכי טוב זה יהיה אם תדברי איתה..תסבירי לה את הצד שלך, תסבירי לה שאת רוהצ להיות ביחסים טובים איתה..

מצד שני אני רק רוצה להגיד דבר אחד\ אני לא יודעת אם זה מתייחס גם אלייך כי אני לא מכירה אותך ולא יודעת אם זה תקף לגבייך אבל:

למי שיש: אז תגידו תודה שיש לכם 2 הורים בכלל!

אני חיה עם אמא שלי מגיל חצי שנה נראה לי..בחיי לא םגשתי את "אבא" שלי אם אפשר לקרוא לזה ככה..

ופשוט כל מיני אנשים שמתחילים להגיד אוי אמא או אבא כועסים עליי ואוי אמא או אבא לא קנו לי את זה ודברים כאלה זה פשוט כל כך פוגע..
לפחות יש לכם אמא ואבא..תגידו תודה על זה..
^^ את כל כך צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוווף כ"כ עיצבנתן אותי
כריס ומאמי פור אבר .


אין לכן מוווווושג בכלל מה עובר על הילללדה הזאת !
ואת יודעת משהו מאמי פור אבר [איך שלא קוווראים לך]
יש לי שני הורים ברוך ה'
אבל מה ? אני יודעת מה זה להרגיש שכל רגע
[ באמת כל רגע ] אני יכולה לאבד את אבא שלי
וואלה אני לא הולכת לפרט אבל יש סיכוי גדווול
ואני גם יודעת מה זה שלאמא שלך אין זמן אלייך ,
כי אמא שלך כל היום עסוקה בדברים אחרים חוץ ממך .
אין מה לעשות , זה גיל שבו צריך את אמא שלך .
אולי אני לא מסוגלת להאשים את אמא שלי
כי יש לה ת'סיבות שלה
אבל אולי לזאת שפתחה ת'אשכול יש אמא קצת שונה משלי ושלך ?
את יודעת ? יש אמהות שלא מתייחסות כמו כל האמהות
וואלה לי נראה נורמלי שכשאני אצטרך אמא שלי תתן לי 20 שקל לאוכל
אבל זה לא ככה בכל בית !!!

אתן נראה לי חיות בבועה :\

מצטערת אם קצת גלשתי לנושאים לא קשורים
אבל אל תתקפו בלי לדעת על מה מדובר .

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך