מאמי פור אבר -
הכל מלמעלללה !!!! הכל .
לא נעים לי להגיד
אבל כנראה שלא היית צריכה להכיר את אבא שלך .
אולי אלווהים מסתיר ממך משהו שאת לא צריכה להכיר ?
ונפגעת ?
בגלל שהיא אמרה שאמא שללה לא קנתה לה משהו !?
אולי הילדה צריייכה פדים וכל לילה היא מתלכלכת מהדם ?
אולי הילדה משתמשת בחזיות של השכנה ושדודה שלה הביאה לה ?
ואווולי היא רוצה שאמא שלה תקנה לה גרביים כדי שלא יהיו לה יבלות מהנעלי ספוורט ?!?!
ולזאת שפתחה ת'אשכול
מצטערת שאני כל הזמן כותבת
'הילדה'
אני רגילה לדבר ככה ..
זה שיש לה הורים לא אומר שהם מתנהגים
ומתיחסים אליה כמו הורים.
יש הרבה הורים שלא יודעים להתנהג כמו הורים, וחלקם בלי לשים לב לזה אפילו.
תחשבו על זה לפני שאתן שופטות אותה וקוראות לה ילדה קטנה.
אם הייתן קוראות טוב הייתן שמות לב שיש דברים מעבר
למה שהיא כתבה ושזה מעבר לחומרי,
רואים שזאת לא סתם ילדה שכועסת על
אמא שלה כי היא לא הביאה לה כסף לבילויים.
היא מחפשת תשומת לב ויחס חם מאמא שלה,
ולא כסף לבגדים חדשים ...
מאמי משפחה לא בוחרים, לצערך או לשמחתך אבל זה מה שנשאר בסוף.באמת.
כדאי שתדברי איתה או כמו שהציעו פה, אפילו תכתבי לה מכתב בנוסח כזה או אחר,
ותשימי לה מתחת לכרית או משהו כזה ....אני בטוחה שהיא לא עושה את זה בכוונה
ויחסי שנאה ומריבות בתוך המשפחה זה הדבר הכי נורא שיכול להיות, חבל מאמי.