הקיץ כבר התחיל .... =]]
יאללה ספרו מה מתכננים לאן יוצאים נוסעם טסים???
אני ביולי מפליגה לשבועיים עם ההורים לאיטליה,צרפת, יוון ,סיציליה...
אחרי זה סתם בליויים עם חברים ,ים מסיבות , אירועים הופעות ותחרויות ... =]]
כעיקרון החופש נועד לעבודהההההההההה
חחחח אני הולכת לדפוק קופה, שבוע חופש עם ההורים ואולי גם עם דור
האמממ וביחד עם הכול קצת לבלות עם חברות, יש לי תערוכה גם..
האממממ, ארוע..
מלא כייף=]
QUOTE (MiLaNo @ 16/06/2007) כעיקרון החופש נועד לעבודהההההההההה
חחחח אני הולכת לדפוק קופה, שבוע חופש עם ההורים ואולי גם עם דור
האמממ וביחד עם הכול קצת לבלות עם חברות, יש לי תערוכה גם..
האממממ, ארוע..
מלא כייף=]
גם אני בכייף היתי עובדת....אבל זין יקבלו אותי איפשו אין לי עדיין 16 ומחוץ לעיר הורים שלי לא מרשים...אז מקווה למצוא לפחות בייביסיטר או משו או יש מצב אני עובדת בקייטנה -עם זה לא יוצא על תאריכים שאני לא פה=/
ספרד
אילת
עבודה
בילויים
לנוחחחחח
ולבלותתתתתתתתתתתתתתתת
חחח נטשה גם לי אין 16, אבל איזה כייף שיש לאבא שלי עסק פרטי=]
אני אוהבת לעבוד שמה, וגם משלם לי אחללהה
QUOTE (MiLaNo @ 16/06/2007) חחח נטשה גם לי אין 16, אבל איזה כייף שיש לאבא שלי עסק פרטי=]
אני אוהבת לעבוד שמה, וגם משלם לי אחללהה
כה איזה כיף לך..=]
גם לאבא שלי יש עסק פרטי אבל לא משו שאני יכולה לעבוד בו חח =/ אני מתכננת על קייטנה מקווה שלא תצא לי על התאריכים שאני לא פה..
לעבודדד כמו חמור..!
גם בוקר..וגם לילהההה..!
לא יהיה לי זמןןן לעצמי..
אבלל נעבוד בערך חודש וחציי
ואזז חברות,לצאת,להינות,
ולישוןןןןן הרבההההה😊
כל הקייטנות כבר סגורות מאמי, דור קימבן לו לעבוד באיזה קיטנה, יאיר עטר סידר לו..
אני חושבת שרק מדצי"ם יכולים=\
QUOTE (MiLaNo @ 16/06/2007) כל הקייטנות כבר סגורות מאמי, דור קימבן לו לעבוד באיזה קיטנה, יאיר עטר סידר לו..
אני חושבת שרק מדצי"ם יכולים=\
לאא...יש מצב פשוט בנענע תיהיה קייטנה..אבל הקטע שזה לא בטוח וגם בגלל זה אין תאריכים עדיין
וגם מי שאין לו עדיין 16..
יכול לעבוד..!
זה לא בעייה..
מלצרות באולמים,קיוסקים..
וכל מיני..
יש מלא מקומותתתת שמקבלים..
אבל צריך פרוטקציותת חחח
וקשרים..!
בקיצור תנסוו אולי יתמזל מזלכם!
הרבה שעותתת עעבודההה [:
ווווובעיקקקקר יםםם בריכככככה
והרבה עם חבר שלי וחבריםםםםםםם
וואייייילת עםםםםם כל החבריםם
להשלים הרבה שעות שינה!!
הוווווולך להיות קיץ מטוווורף (:
2Pac_GirL כנראה גם אני מפליגה בעעעעע
או שאני מפליגה ביולי או שנשארים בארץ והולכים לשבוע בבית מלון .
בלויים עם חברות
ובעיקר לעבוד ולעבוד
וכמובן להתחיל שיעורי נהיגה
כבר היו מלא אשכולות כאלה מאמי
אבל לא משנה כי יכול להיות
שזה התחדש אצל אנשים
אני בכל זאת הולכת לנצל את החופש עד הסוףףף
אני כל כך צריכה אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואו הקיץ הזה
אהמ קודם כל לעבור מועד ב' במתמטיקה, והפעם בהצלחה!!!
לסייים תבגרות בלשון ולשרוףף תמחברות.
דיאטטטטטת כאסח , כל היום ספורט
כל לילה לצאת להיזרק להתפרע להתפרק
מלא מסיבות
באוגוסט אילת מראשון עד ראשון אעעעעעעעעע
לעבוד לעבוד לעבוד
וזיייהו.
הולך להיות קיץ בנ"ז.