אמ..לא הולך ליהיות לי כ"כ הרבה חופש...אבל בזמן שיהיה לי..
אני אטוס ב"ה לארה"ב...
כשאני אחזור יהיה לי איזה שבוע-שבועיים לבלות ולהנות..
ואז..
אני מתגייסת..!!
בהצלחה בגיוס😊תהני כמה שיותר לפניי
עבודה עבודה עבודה
אילת אילת אילת..
יום הוולדדדדדדדדדדדדתתתתתתתתת
תתתתתתתתתתת ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
בר בר בר...
ו? להנות עם אהוביייייייי
חחח בחופש אני ודור נהיה שנה וחצי חחח איזה כייף=]
חחח....המוןןןן תוכניות אין לי כוח לפרט חחח
יהיה כיף רק שיגיע כבר
קודם כל יומולדת של האהוב שלי..😊
לסיים בגרות בפיזיקה סוף סוף..
נוסעים לכנרת עם חברים לחגוג לחבא שלי ועוד ידיד יומולדת..😊
להנות להנות להנות..
ומקווה למצוא איפשהוא עבודה..
QUOTE (apchi @ 16/06/2007) בהצלחה בגיוס😊תהני כמה שיותר לפניי
תודה...!אני אשתדל..
איזה באסה שהקדימו לי ת'גיוס..
מה ביקשתי?! רק את החופש הגדול..!!
חחח טוב נו..יהיה טוף.. :]
אני כבר 7-8 חודשים עובדת
ורק בסוווף החודש יהיה לי 16
אבל ? במלצרות
קריייעת תחת ומשלמים חרא .
וסתם כזה כבר שנה שניה שיש לי עבודה אצל אבא
ילדי עובדי בנק הפועלים מרוויחים בלי סוווף (:
ושוווב , אין לי עוד 16 .
ככה שלא להתייאש
ובקיץ ?
חחח הכל הסתבך לי ...
מה שבטוח ? חודש אצל אבא
ובשאר ואולי גם בין לבין כזה
באווולם .
מה שבטטטטוח
החופש הזה חייב לנצצצל הכי שיש .
מממ ,
מקווה כמה שפחות להיות בבית ,
לצאת , ים , בריכה , להנות , להשתגע ,
לחפש עבודה ,
קצת ספורט - בשביל הגב..
חופשה איפשהו עם חברות - מקווה שיצא לפועל..
וטיסה לאנשהו עם המשפחה (:
ו.. שאר , המ שיבוא .. ספונטניות .
מקווה שיהי החופש טוב , ושאני לא אתקע בתוך עצמי..
אוף לי אין בכלל חופש אני מתגייסת שבועיים אחרי הבגרות האחרונה שלייייי 😢
QUOTE (ShiRaN_4 @ 17/06/2007) אוף לי אין בכלל חופש אני מתגייסת שבועיים אחרי הבגרות האחרונה שלייייי 😢
=\ לא נורא תשתדלי לנצל את השבועיים שיש לך..
לי יש חודש(בערך) של חופש מהבגרות האחרונה שאני עושה..ואז אני מתגייסת..
ואיי ואייי איזה קיץ מטורף ושמממח - לפני השנה האחרונה ללימודים (:
התיכנונייים :
*עבוווודה < אם נמצא בעזרת ה' :] >
*אילללללללללללת 😁 עם חברות וידידים והחבר המושלללם שליייייייי
*ים , בריכה, פארקי מיים !
בקיצור הנאאאה וכייייייף אדייייייר !#%&
-מקוווה שלא יהיה שום מלחמה שתהרוווס את הקיץ הזה כמו שנה שעברה :\ -