פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש יאו תסבירו לי....!......

יאו תסבירו לי....!...

✍️ רגייי 📅 15/06/2007 22:30 👁️ 350 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
עד כמה אנשים יכולים להיות אגואיסטים?! עד כמה!???

למה כשיש:
הצלחה,
עבודה,
קריירה,
בית,
הם איתך בכל מצב

וכשאר אתה מאבד הכול:
הצלחה,
עבודה,
קריירה,
בית

הם עוזבים אותך ופשוט זורקים אותך לכלבים? למה?.
אתם מוכנים לסביר לי!?...

דווקא ברגעים שצריכים אותם,תמיכה,עידוד,
הם פשוט כאילו
נעלמים ובולעת אותם האדמה,
לא כאילו,
אלא ממש נעלמים!..

ופתאום כמשהו חוזר אפילו קטן לקדמותו,
הם פתאום נזכרים אחרי חודשים!..
למה יש כאלה אנשים?
במיוחד משפחה?

זה נקרא משפחה?!?:| :|

איףףףףףף..
נשמה שלי את יודעת מה יש לי להגיד לך?
שהם לא תמיד מודעים למצב שאת נמצאת בו
רק את בעצמך, יכולה להבין את גודל הכאב כשמאבדים ת'דברים המסוימים האלה
הם לא יודעים מי את באמת.. בפנים
וכן.. גם משפחה
לא תמיד יודעים מי את באמת.. בפנים
כאילו,
המשפחה שלי,
עברנו את זה,

וכולם מהצד
פשוט נעלמו
וכאלו לא היו קימיים מעולם!..

ועכשיו זה יותר ויותר בולט לעין
עד כמה הם פוחדים להיות מודעים למצב שאנחנו נמצאים

הם כל-כך פוחדים שנבקש מהם עזרה מסוימת..:\

זאת משפחה!!
קשה לכם לעזוררר כאילו? אני לא מבינהה??..:\

את יודעת, משפחה? מחוץ להורים שלך, לאחים ולאחיות
לא תמיד מה שהיינו רוצים שהם יהיו
כשהם צריכים משהו, צריכים להביא להם.. לעשות בשבילם וכו'..!
כשאנחנו צריכים משהו?
אין מצב שנקבל את זה בחזרה.. ת'דברים שאנחנו עושים למענם
הודיה,בובי
לא התכוונתי להורים שלי או לאחותי,
התכוונתי לקרובים מצד מסוים כמו אחים מצד אבא,דודים מצד אבא

מאז שהכול קרס אצלנו במידה מסוימת
הם פשוט נעלמו

עכשיו שעברנו דירה,
לא היינו צריכים עזרה,
אבל הם פחדו אפילו להתקשר לשאול אם מצאנו משו,כי חשבו נבקש עזרה
בגלל שמעבר הדירה לא היה במקום,וגם לא הסתדר מבחינת הכסף באותו חודש
אז הם חשבו שנבקש מהם עזרה,כסף,הובלה
אבל לא היינו צריכים כלום
כי אלוהים עזר לנו מאוד
אפילו מאנשים שהרבה פחות מכירים אותנו

והם ממש נעלמו וזאת לא הפעם הראשונה

ובכלל כשהם שומעים שמועות עלנו
הם מאמינים לזה..:\
אוחח רגי אני כ"כ מכירה את זה.!
אצלנו המשפחהה גם ככה..!!!!
לא כולםם, אבל הרוב.!!
ופשוט אני חושבת שאין מה לעשות עם זה..!
תסמכי רק על המשפחה המצומצמת...
היוםם קששה אפילו לסמוך על עצמך..!
אז על מי כןן נסמוך?!

אל תדאגיי נשמה שליי!
הכל יהיה בסדרררר!
והעיקרר..הכי חשוב..!
שבסופו של דבר הסתדרתם אתם,בעצמכם לבדד!!!1

אוהבתתתתתת אותךך 3>>
כן שנששן,צודקת..
באמת הצלחנו ובזכות המשפחה המצומצמת:הורים, 2 סבתאות אחותי ואני
השאר כאילו לא קיים
במיוחד בצד של אבא,
כאילו אין לו משפחה,לא אח,לא בני דודים,לא דודים..:\איף

ואימא דווקא אנשים נהדרים,רק כולם גרים בחו"ל חוץ מדודה של אימא שלי.!..

פשוט זה כל-כך מזעזע
זאת משפחה!..

אוהבת אותך
QUOTE (שנששן @ 15/06/2007) אוחח רגי אני כ"כ מכירה את זה.!
אצלנו המשפחהה גם ככה..!!!!
לא כולםם, אבל הרוב.!!
ופשוט אני חושבת שאין מה לעשות עם זה..!
תסמכי רק על המשפחה המצומצמת...
היוםם קששה אפילו לסמוך על עצמך..!
אז על מי כןן נסמוך?!

אל תדאגיי נשמה שליי!
הכל יהיה בסדרררר!
והעיקרר..הכי חשוב..!
שבסופו של דבר הסתדרתם אתם,בעצמכם לבדד!!!1

אוהבתתתתתת אותךך 3>>
הכי נכון תאמיני לי שונאת כאלה:ן

אוהבת אותך יפתי ותודה על הכל
טוב בובי =] טנקס!.

תודה? תודה על מה מאמי?
הכול בשבילך נשמה!.
אוהבת אותך הכי שיש
אויי יפיופה שלי!

תשמעי היום באמת כבר קה למסוך ולתת אמון
זקוק הרבה מאמצים בשביל!
אבל ראית אפילו בלי העזרה שלהם
הצלחת!!!
בעזרתו של מי שלמעלה

ויש כאלה אנשים שיודעים רק לקחת
ומבקשים מהם הם נהיים סנובים וסוגרים לגמרה
עסוקים בדברים שלהם!!

אני מוכנה תמיד אבל תמיד לנסות לעזור
בכול מה שאת לא רוצה!!

-אוהבת אותך מאוד-
מואההה יפיופה שלי את
3>
אני אגיד לך משהו
אני לא יודעת אם זה אגואיסטיות מלאה שלהם
כי תכף אני אכתוב לך משהו
אני לא יודעת מה הסיטואציה והמקרה
שלהם אבל לכל בנאדם, לכל משפחה
ולכל האנשים בעולם יש שק של צרות
על הגב שלהם... לא תמיד אחרים
מוכנים לקחת גם את של האחרים על הגב
כי בכל זאת זה לא קל! אולי אין להם
את הכוח ואת הרצון! נכון שאולי
זה גובל באגואיסטיות ויש את זה במקרים האלה
אבל מצד שני גם כל אחד והבעיות שלו במקום אחר
אני בטוחה שתמיד יהיה את מי שבכל
מצב בטוב וברע יהיה איתכם תמידדדד
לא משנה מה יקרה
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך נסיכה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלייי שלי- תודה בובי
,על העידוד,
אוהבת אותך ותזכרי שגם אני תמיד פה בשבילך
כל דבר,כל מה שאת צריכה..=] =] מואהה ..3>

נאפי- לנסוע כל חודש ליים המלח/אילת וכל שנה 4 פעמיים לחו"ל זה נקרא צרות?..:\
לא נראה לי..
ובאמת להלוות לאח שלך,דם מדמך,בשר מבשרך 800 שקל כל-כך קשה?:| זה אח שלך!..
והצרות שלהם,זה לא הכי יודע מה,זה חופשות,קניית רהיטים חדשים כל שנתיים,ועוד תענוגות חיים
אז למה קשה גם לעזור למשפחה שנמצאת במצוקה זמנית?..

אוהבת אותך נסיכה שלי....
רגינה לא כל מה שנראה
יפה בחוץ טוב בפנים
כסף זאת לא הבעיה היחידה בחיים!!
בריאות, אושר, שמחה,
אהבה, הצלחה יש עוד מלא בעיות בחיים
לא רק הדברים החומריים!
ושוב לא תמיד מה שנראה טוב בחוץ
גם טוב בפנים... אי אפשר לשפוט אנשים
בלי לדעת עמוק מה עובר עליהם
זה שהם יוצאים לחופשות לא אומר שהכל אצלהם דבש מאמי

ולגבי ההלוואה של הכסף אם יש
להם והם לא מלווים לאח זה מגעיל לדעתי
כי זאת משפחה וצריך להיות בטוב וברע יחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשמעי מאמי,
הם אמרו ניהיה איתכם תמיד,
תצטרכו עזרה,נעשה הכול,רק תתקשרו
פייי...
פתאום אנחנו צריכים עזרה וומה?
נעלמו,
מסננים שיחות,
לא מתקשרים
ותתאכס נעלמו!..

וצודקת מה שנראה טוב מבחוף לא תמיד נראה טוב מבפנים..!..

אז למה להבטיח? למה?..:\

עברנו דירה,פתאום מתקשרים :" אוי החודש הזה אנחנו לא יכולים לבוא אליכם,אנחנו בנסיעות אבל חודש הבא נבוא"

כאילו מה פתאום נזכרתם?
והם עוד קובעים לנו מתי הם יבואו!..

אוף..
לא לכולם יש מילה
נכון שזה מאכזב
אבל אני בטוחה שאתם תסתדרו
גם בלעדיהם אפילו אם יהיה יותר קשה
נכון שזה לא קל
אבל אתם תעברו את זה ויהיה בסדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך