כן
בעזרת האל (=
תודה בובי על המילים שלך!
וסליחה על החפירה!..:\
אוהבת אותך ההכיהכייי
מואהה ..3>
על מה סליחה נסיכה?
בשביל מה יש חברים?!
כדי להיות בטוב וברע
מאמי את תעברי את התקופה
הזאת אתם תחזרו לתפקד בצורה
רגילה יותר נוחה ומסודרת ויהיה טוב
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מתוקה שלי!.
תודה על הכול
אוהבת מלאא
אני בטוחה שהכל יסתדר
כמו שנאפי אמרה כבר
כסף?! זה פרט שולי בחיים!
וברוך ה' הסתדרתם בלי העזרה של אף אחד!
אתם לא צריכים טובות מאף אחד..
העיקר יש לכם בריאות, אושר,
ואהבהה בתוך המשפחה הקטנה!
זה הכי חשובבבב נסיכה שלי!!
אוהבת אותךךךך מלא מלאאאא!!!
כן אתן צודקות נשמות שלי!..
אלוהים איתנו וזה יותר מהכול!..(=
תודה נסיכות מדהימות שלי!..
שניניייי אוהבת אותך יפה שליייי!!..כל-כך ,כל-כך!..
ומורני!?..את נשמה שלי!.תודה לך שוב!..אוהבת אותך מלא